![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ca sa nu zic buhai, butoi ambulant samd
Totul a inceput cu cautarea a doua punti de Tico pentru o remorcuta, care s-a transformat in cautarea a doua Tico, mai apoi un 4x4, rezultand Bobiţă ( http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11735 ) In final l-am revandut pe Bobiţă cu parere de rau si cu promisiunea ca banii obtinuti vor fi baza pentru un 4x4 cu acte care sa inlocuiasca TDS-ul de care vreau sa scap. Preferabil benzinar. Cum demult visam la Pajero Sport, afland si ca e capabil sa traga remorci de 2900kg, am cautat unul, benzinar V6 , 3.0l Gasit doua in toata tara, ambele cu GPL, ambele in jur de 300000km. Unul decent dar destul de jegos, vreo 3300E. Altul superb in poze, dar de aproape se vedea ca-i repictat ici-colo. Interior super, piele, curat. Si "un pic de pedigree", adusa in tara in 2017, a fost timp de doi ani masina lui Gheorghe Ifrim. Dar rugina de dedesubt nu-mi dadea pace, prea multa pentru un pajero, care nu prea rugineste de fel. Undeva, candva, masina asta a stat mult nefolosita, incurajand rugina pe burta, pe sasiu, pe sub capota. 5400E batuti in cuie, niste dealeri rigizi si cu figuri, in anunt dau de inteles ceva, in realitate e altfel... dead end. Pentru cei interesati, inca e la vanzare si cam merita pretul: https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi-paj...ml#gallery-open Hai sa vedem ce alte optiuni ar mai fi.... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Schimbat filtrul de aer si bujiile.
Am gasit super jeg pe la bobine, dupa ce am dat jos capacul de plastic, asa ca i-am tras o balaceala zdravana cu apa cu detergent, apoi spuma activa, apoi clatit bine cu presiuneeee. Bujia 2 era scufundata in ulei - garnitura capac culbutori dusa. Dar totul functiona ok. Fisa 4 montata gresit, incomplet. Motiv pentru care a tras si apa in timpul spalarii. Pentru ca nu calcase bine pe bujie, scanteia produsese o calcifiere de-aia prin care inca se propaga, totusi. Dar caldura disipata a provocat deformarea trompetei care imbraca bujia, trompeta ramasa inca flexibila, parea ok. Curatat interiorul ei cu un prosop, la a doua curatare prosopul a iesit cu arculetul in cap. Cam ruginit arcul, nu l-am curatat bine, l-am impins la loc, tot asa, nu stiu cat de bine. De ce s-a intamplat asta: Ca sa introduci fisa 4 te incurca o chestie mare care nu-sh ce rol are. O impinge si o face sa intre fortat. Baietii au fortat, au ciupit cauciucul care imbraca tija, cauciuc care s-a inghesuit si a facut mai grea inaintarea. Asa ca fisa a intrat incomplet si statea stramb. Am pus-o pe bujia 1, ca sa fie la indemana in caz de probleme, iar la 4 am impins o bobina buna, dupa ce am uns-o cu scuipanol. Apoi am facut 550km, mers la consum, pentru ca se ineca foarte usor. Ori o tineam in sport, sa o tina turata, ori schimbam manual, tinand-o intre 2-3000rpm. Ajuns inapoi acasa am gasit fisa impuscata bine. Bandajat cu izoler, curatat arculetul pe care l-am plasat frumos in capul bujiei, apoi asezat frumos fisa cu bobina. Merge brici. Am facut doar o proba de drum, sa ma asigur ca-i singura problema (mai era si fisa 3 la care conectorul se incapatana sa nu intre bine - rezolvat) Asa ca azi am venit cu tds la lucru, deseara pun bobina noua. Bujiile vechi erau Beru si ajunsesera la aproape 1,2mm distanta intre electrozi. Am pus NGK Iridium 4 fise erau originale, Bosch din 2007. Doua NGK 2016, mai putin norocoase. Una e cea balacita in ulei, cealalta montata prost si impuscata. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 04:01 PM |