Bursuc |
Bursuc |
Jan 14 2020, 10:39 PM
Post
#1
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
Ca sa nu zic buhai, butoi ambulant samd
Totul a inceput cu cautarea a doua punti de Tico pentru o remorcuta, care s-a transformat in cautarea a doua Tico, mai apoi un 4x4, rezultand Bobiţă ( http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=11735 ) In final l-am revandut pe Bobiţă cu parere de rau si cu promisiunea ca banii obtinuti vor fi baza pentru un 4x4 cu acte care sa inlocuiasca TDS-ul de care vreau sa scap. Preferabil benzinar. Cum demult visam la Pajero Sport, afland si ca e capabil sa traga remorci de 2900kg, am cautat unul, benzinar V6 , 3.0l Gasit doua in toata tara, ambele cu GPL, ambele in jur de 300000km. Unul decent dar destul de jegos, vreo 3300E. Altul superb in poze, dar de aproape se vedea ca-i repictat ici-colo. Interior super, piele, curat. Si "un pic de pedigree", adusa in tara in 2017, a fost timp de doi ani masina lui Gheorghe Ifrim. Dar rugina de dedesubt nu-mi dadea pace, prea multa pentru un pajero, care nu prea rugineste de fel. Undeva, candva, masina asta a stat mult nefolosita, incurajand rugina pe burta, pe sasiu, pe sub capota. 5400E batuti in cuie, niste dealeri rigizi si cu figuri, in anunt dau de inteles ceva, in realitate e altfel... dead end. Pentru cei interesati, inca e la vanzare si cam merita pretul: https://www.autovit.ro/anunt/mitsubishi-paj...ml#gallery-open Hai sa vedem ce alte optiuni ar mai fi.... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Jan 17 2020, 07:15 PM
Post
#2
|
|
91% BMW corupt Group: Members Posts: 980 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 |
|
|
|
Jan 21 2020, 11:54 AM
Post
#3
|
|
100% BMW corupt Group: Administrators Posts: 8,477 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp |
.... E mai potrivit decat spuma activa (de fapt detergent la bidon pe care-l am pentru spalat masina)? Pregatiri: https://www.youtube.com/watch?v=-vCUNQSOI_M https://www.youtube.com/watch?v=dCvmdo1bLLw M-au speriat mai multi sa schimb cat mai curand uleiurile din transmisie, ca e foarte probabil sa nu fi fost schimbate vreodata. Deocamdata chestiile care pot da de gandit sunt: - un tremurat slab (l-am simtit chiar si la relanti) care pe la 1200-1300rpm intra in rezonanta si trepideaza, ca si cand ar fi o problema la volanta/descentrata. Dar asta e automata. Initial a parut ca face doar in viraje, de unde deductia ca ar fi de la cutia de transfer. Dar face si pe linie drapta, doar ca nu apuca sa rezoneze, pentru ca in linie dreapta accelereaza, trece repede de turatia de rezonanta. - parca schimba putin smucit uneori, dar poate fi uzura normala la km astia, avand in vedere faptul ca masina e facuta sa mearga mai agresiv nitel. A, nu merge butonul sport. Nu ca as avea nevoie, oricum schimba dupa cum ii ceri din pedala, chiar ma chinui sa fiu domol la picior, ca sa nu retrogradeze de fiecare data. Altfel, cand traficul abia se misca, ii da a doua si pe la 1500, tinand motorul undeva la 1100rpm. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 7th June 2024 - 05:25 AM |