![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salutare,
Intrucat eram pornit pe o masina 4x4 mica din gama Suzuki de ceva vreme, am achizitionat pe 21 aprilie 2016 un exemplar de suzuki samurai. Asa arata masina cand am cumparat-o, cu mentiunea ca jantele din poze sunt imprumutate: ![]() La circa 2 saptamani de la achizitie, am ajuns cu ea la RAR pentru autentificare: ![]() Dupa care, in aceeasi zi, si la primarie, CEC, Politie pentru procedura de inmatriculare, rezultand: ![]() Si acum ceva detalii despre masina: - autoturism cu 4 locuri, taxa platita si nerecuperata - fabricatie 1989 - motor 1324, carburator dublu-corp Aisin la origine, 47KW putere - troliu 13000 lbs cu plasma sintetica - overfendere tip wrangler din fibra - flanse distantiere la roti (nu stiu sigur daca sunt de 32 sau 38mm) - suspensie noua cu cercei fata mai lungi decat original (e ca un kart de rigida de la suspensia pe foi de arc) - cauciucuri 235 75 15 montate pe jante Dotz Dakar 15x7J - prelata originala in stare buna, fara gauri, dar cu fermoarele muci - inca o prelata, cred ca e after-market pt ca e mai subtire decat cea originala, si asta are fermoarele muci - radio-CD Sony cu intrare AUX Jack si 2 difuzoare la picioarele pasagerilor din fata - snorkel din fibra cu ceva probleme - inchidere centralizata cu alarma - carlig de remorcare, foarte util la offroad insa inutil in rest, nu am in plan sa tractez ceva cu masina Ce pot spune dupa 6 saptamani de posesie si utilizare: - suspensia e criminala daca tin cauciucurile umflate mai sus de 1.5, cunosc toate crapaturile din asfalt de la Orastie pana in Bucuresti (cand am luat masina era 1:00 noaptea, vechiul proprietar tinea rotile umflate la 2.5) - motorul e lesinat la mersul pe asfalt comparativ cu un turism obisnuit (am facut 6 ore de la Orastie pana la Bucuresti, 80km/h e viteza de croaziera) - tot drumul a huruit ceva, suspectam diferentialul spate intrucat se auzea mai tare in sarcina si mai putin in frana de motor sau scos pe liber) - a consumat mult mai putin decat ma asteptam (in jur de 8% pe drumul Orastie-Bucuresti) - in confiuratia cu rotile 235 intoarce multe capete - face caldura bine de tot, si repede (in noaptea cand am adus-o, am pornit caldura intrucat era frig afara) - se conduce foarte usor si placut in oras, rapoartele din cutie sunt foarte bune - se conduce placut in afara orasului cata vreme NU TE GRABESTI! (de ceai face-o...mai ales cu prelata data jos, in modul plimbare nu ai motive de graba ![]() Cam atat din episodul 1, intrucat nu am acces la toate pozele de la birou. This post has been edited by MeHigh: Jun 2 2016, 11:28 AM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Ce-am mai facut intre timp:
- am probat scaunul de la sofer de Vitara, nu se potriveste, are sinele decalate ca inaltime fata de scaunul meu care le are la acelasi nivel. O sa caut scaune de samurai ca sa nu fac manufactura la sine. - am schimbat electromotorul cu cel ingust, acum nu mai agata bendixul la pornire pentru ca electromotorul nu mai e incomodat de bloc. - incaltat masina cu MT-urile Nexxen 235/75/15 care sper sa se comporte mai bine decat simex-urile pe zapada; ca rezultat, masina e vioaie ca un turism acum la condusul pe asfalt; oricum toate au inscriptia M+S; Daca nu se comporta ok, am al 3-lea set de jante cu anvelope stock de strada (195/80/15) de iarna, aproape noi, care asteapta cuminti in garaj; - montat alternator de 70Ah de Vitara, care are zgomot de rulmenti si cere schimbarea lor, cand se mai incalzeste afara il schimb; am verificat si incarcarea e la 14.3V, sper sa tina mai mult la trolierile lungi decat cel vechi de 45-50Ah care nu ajuta prea mult bateria - blocat EGR conform indicatiilor de pe un forum specific modelului, masina mea oricum e Non-Euro, nu am simtit nimic in materie de consum sau acceleratie dupa operatiune; EGR-ul nu era colmatat dar avea cam 3mm depunere de carbon; - reglat turatia de relanti la rece, era la 2400 inainte, deocamdata am reusit s-o scad la 1500 dar nu imi place ca nu coboara repede pe masura ce se incalzeste motorul, in sensul ca acul din bord ajunge la temperatura normala de lucru relativ repede (3-4 minute) dar motorul tot turat sta timp de vreo 10 minute de la pornire, probabil ceara din regulatorul de relanti e batrana si reactioneaza mai greu; per total toate bune si frumoase, o sa mai acopar cele din postul anterior cu aprinderea si testerul, sper eu anul asta, si vedem noul an ce pretentii are de la mine. In cele 7 luni de cand am masina, s-a transformat in ce am vrut eu, deci sunt multumit de rezultat. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 03:35 PM |