![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salutare,
Intrucat eram pornit pe o masina 4x4 mica din gama Suzuki de ceva vreme, am achizitionat pe 21 aprilie 2016 un exemplar de suzuki samurai. Asa arata masina cand am cumparat-o, cu mentiunea ca jantele din poze sunt imprumutate: ![]() La circa 2 saptamani de la achizitie, am ajuns cu ea la RAR pentru autentificare: ![]() Dupa care, in aceeasi zi, si la primarie, CEC, Politie pentru procedura de inmatriculare, rezultand: ![]() Si acum ceva detalii despre masina: - autoturism cu 4 locuri, taxa platita si nerecuperata - fabricatie 1989 - motor 1324, carburator dublu-corp Aisin la origine, 47KW putere - troliu 13000 lbs cu plasma sintetica - overfendere tip wrangler din fibra - flanse distantiere la roti (nu stiu sigur daca sunt de 32 sau 38mm) - suspensie noua cu cercei fata mai lungi decat original (e ca un kart de rigida de la suspensia pe foi de arc) - cauciucuri 235 75 15 montate pe jante Dotz Dakar 15x7J - prelata originala in stare buna, fara gauri, dar cu fermoarele muci - inca o prelata, cred ca e after-market pt ca e mai subtire decat cea originala, si asta are fermoarele muci - radio-CD Sony cu intrare AUX Jack si 2 difuzoare la picioarele pasagerilor din fata - snorkel din fibra cu ceva probleme - inchidere centralizata cu alarma - carlig de remorcare, foarte util la offroad insa inutil in rest, nu am in plan sa tractez ceva cu masina Ce pot spune dupa 6 saptamani de posesie si utilizare: - suspensia e criminala daca tin cauciucurile umflate mai sus de 1.5, cunosc toate crapaturile din asfalt de la Orastie pana in Bucuresti (cand am luat masina era 1:00 noaptea, vechiul proprietar tinea rotile umflate la 2.5) - motorul e lesinat la mersul pe asfalt comparativ cu un turism obisnuit (am facut 6 ore de la Orastie pana la Bucuresti, 80km/h e viteza de croaziera) - tot drumul a huruit ceva, suspectam diferentialul spate intrucat se auzea mai tare in sarcina si mai putin in frana de motor sau scos pe liber) - a consumat mult mai putin decat ma asteptam (in jur de 8% pe drumul Orastie-Bucuresti) - in confiuratia cu rotile 235 intoarce multe capete - face caldura bine de tot, si repede (in noaptea cand am adus-o, am pornit caldura intrucat era frig afara) - se conduce foarte usor si placut in oras, rapoartele din cutie sunt foarte bune - se conduce placut in afara orasului cata vreme NU TE GRABESTI! (de ceai face-o...mai ales cu prelata data jos, in modul plimbare nu ai motive de graba ![]() Cam atat din episodul 1, intrucat nu am acces la toate pozele de la birou. This post has been edited by MeHigh: Jun 2 2016, 11:28 AM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
am rezolvat problema actizitiei motorului, ieri am cumparat 2 suzuki vitara pentru piese, ambele 1.6 8valve. tot ieri mi-a adus un prieten macaraua de motoare, sa fie treaba sustinuta de scule, nu de forta bruta a muschiului uman.
azi am comandat, maine ridic (confirmat deja) toate garniturile (Victor Reinz), simeringurile (Victor Reinz), distributia (Gates?), filtrele (Mann) si uleiul (Liqui Moly 10w40) pentru motorul de Vitara. mai am de cumparat bujii, fise, capac delco, pipa/lulea, antigel, ulei pentru cutia de viteze si uleiul pentru servo-directie. are cineva o pompa de benzina externa, electrica? as vrea sa verific daca functioneaza asa sau trebuie neaparat modelul de montat in rezervor, cum are vitara originala. sper in 2 saptamani sa il pornesc pe masina deja la munte ![]() This post has been edited by MeHigh: Oct 10 2016, 03:57 PM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
am rezolvat problema actizitiei motorului, ieri am cumparat 2 suzuki vitara pentru piese, ambele 1.6 8valve. tot ieri mi-a adus un prieten macaraua de motoare, sa fie treaba sustinuta de scule, nu de forta bruta a muschiului uman. azi am comandat, maine ridic (confirmat deja) toate garniturile (Victor Reinz), simeringurile (Victor Reinz), distributia (Gates?), filtrele (Mann) si uleiul (Liqui Moly 10w40) pentru motorul de Vitara. mai am de cumparat bujii, fise, capac delco, pipa/lulea, antigel, ulei pentru cutia de viteze si uleiul pentru servo-directie. are cineva o pompa de benzina externa, electrica? as vrea sa verific daca functioneaza asa sau trebuie neaparat modelul de montat in rezervor, cum are vitara originala. sper in 2 saptamani sa il pornesc pe masina deja la munte ![]() Buna treaba. O pompa nu am dar probabil merge una externa, cat timp sorbul si conducte sustin debitul necesar. Ai si retur pe masina? La e12 am mers cu pompa externa legat sub admisie (da, peste lectromotor..) si nu au fost probleme cu sorbul de carburatie, dar are furtun de 8mm pe tot traseu. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:01 AM |