![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salutare,
Intrucat eram pornit pe o masina 4x4 mica din gama Suzuki de ceva vreme, am achizitionat pe 21 aprilie 2016 un exemplar de suzuki samurai. Asa arata masina cand am cumparat-o, cu mentiunea ca jantele din poze sunt imprumutate: ![]() La circa 2 saptamani de la achizitie, am ajuns cu ea la RAR pentru autentificare: ![]() Dupa care, in aceeasi zi, si la primarie, CEC, Politie pentru procedura de inmatriculare, rezultand: ![]() Si acum ceva detalii despre masina: - autoturism cu 4 locuri, taxa platita si nerecuperata - fabricatie 1989 - motor 1324, carburator dublu-corp Aisin la origine, 47KW putere - troliu 13000 lbs cu plasma sintetica - overfendere tip wrangler din fibra - flanse distantiere la roti (nu stiu sigur daca sunt de 32 sau 38mm) - suspensie noua cu cercei fata mai lungi decat original (e ca un kart de rigida de la suspensia pe foi de arc) - cauciucuri 235 75 15 montate pe jante Dotz Dakar 15x7J - prelata originala in stare buna, fara gauri, dar cu fermoarele muci - inca o prelata, cred ca e after-market pt ca e mai subtire decat cea originala, si asta are fermoarele muci - radio-CD Sony cu intrare AUX Jack si 2 difuzoare la picioarele pasagerilor din fata - snorkel din fibra cu ceva probleme - inchidere centralizata cu alarma - carlig de remorcare, foarte util la offroad insa inutil in rest, nu am in plan sa tractez ceva cu masina Ce pot spune dupa 6 saptamani de posesie si utilizare: - suspensia e criminala daca tin cauciucurile umflate mai sus de 1.5, cunosc toate crapaturile din asfalt de la Orastie pana in Bucuresti (cand am luat masina era 1:00 noaptea, vechiul proprietar tinea rotile umflate la 2.5) - motorul e lesinat la mersul pe asfalt comparativ cu un turism obisnuit (am facut 6 ore de la Orastie pana la Bucuresti, 80km/h e viteza de croaziera) - tot drumul a huruit ceva, suspectam diferentialul spate intrucat se auzea mai tare in sarcina si mai putin in frana de motor sau scos pe liber) - a consumat mult mai putin decat ma asteptam (in jur de 8% pe drumul Orastie-Bucuresti) - in confiuratia cu rotile 235 intoarce multe capete - face caldura bine de tot, si repede (in noaptea cand am adus-o, am pornit caldura intrucat era frig afara) - se conduce foarte usor si placut in oras, rapoartele din cutie sunt foarte bune - se conduce placut in afara orasului cata vreme NU TE GRABESTI! (de ceai face-o...mai ales cu prelata data jos, in modul plimbare nu ai motive de graba ![]() Cam atat din episodul 1, intrucat nu am acces la toate pozele de la birou. This post has been edited by MeHigh: Jun 2 2016, 11:28 AM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cum m-a invatat maestrul XoX, cand te doare capul scarpina-te-n c**, am luat aminte si la fel am facut
![]() ziceam mai sus ca atunge suspensia fata cand flexeaza masina maxim, drept urmare stiam ca ma doare capul. Si m-am apucat. de scarpinat in c**. Adica de montat o foaie aditionala la packul de lamelare de pe spate. Acolo nu atingea, doar imi statea mie in cap ca e mai jos putin de spate, si s-o aduc la acelasi nivel. Si asa am facut, aseara. Ieri la pranz s-au dus arcurile la montat foaia noua, dupa masa le-am ridicat si seara le-am montat. Rezultatul: nu ma mananca-n c**, ca m-am scarpinat. Adica masina sta la o pozitie egala fata de sol si pe fata, si pe spate. doar ca rotile fata in continuare vor atinge la bracaj si flexare maxim. deci capul ma doare-n continuare. Cam ca si XoX cu apa fiarta, care nu mai fierbe ca nu mai porneste ![]() si cum avem vorb'aia: prost, prost da' hotarat! zis si facut, azi am comandat un body lift kit de 5cm. sa vedem ce iese cu el. incerc sa evit sa mai tai din tabla. poze nu mai am acum, dar trag tare sa termin masina pana vineri noapte, ca sambata vreau sa ii arat noroiu. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 12:27 PM |