![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
Salutare,
Intrucat eram pornit pe o masina 4x4 mica din gama Suzuki de ceva vreme, am achizitionat pe 21 aprilie 2016 un exemplar de suzuki samurai. Asa arata masina cand am cumparat-o, cu mentiunea ca jantele din poze sunt imprumutate: ![]() La circa 2 saptamani de la achizitie, am ajuns cu ea la RAR pentru autentificare: ![]() Dupa care, in aceeasi zi, si la primarie, CEC, Politie pentru procedura de inmatriculare, rezultand: ![]() Si acum ceva detalii despre masina: - autoturism cu 4 locuri, taxa platita si nerecuperata - fabricatie 1989 - motor 1324, carburator dublu-corp Aisin la origine, 47KW putere - troliu 13000 lbs cu plasma sintetica - overfendere tip wrangler din fibra - flanse distantiere la roti (nu stiu sigur daca sunt de 32 sau 38mm) - suspensie noua cu cercei fata mai lungi decat original (e ca un kart de rigida de la suspensia pe foi de arc) - cauciucuri 235 75 15 montate pe jante Dotz Dakar 15x7J - prelata originala in stare buna, fara gauri, dar cu fermoarele muci - inca o prelata, cred ca e after-market pt ca e mai subtire decat cea originala, si asta are fermoarele muci - radio-CD Sony cu intrare AUX Jack si 2 difuzoare la picioarele pasagerilor din fata - snorkel din fibra cu ceva probleme - inchidere centralizata cu alarma - carlig de remorcare, foarte util la offroad insa inutil in rest, nu am in plan sa tractez ceva cu masina Ce pot spune dupa 6 saptamani de posesie si utilizare: - suspensia e criminala daca tin cauciucurile umflate mai sus de 1.5, cunosc toate crapaturile din asfalt de la Orastie pana in Bucuresti (cand am luat masina era 1:00 noaptea, vechiul proprietar tinea rotile umflate la 2.5) - motorul e lesinat la mersul pe asfalt comparativ cu un turism obisnuit (am facut 6 ore de la Orastie pana la Bucuresti, 80km/h e viteza de croaziera) - tot drumul a huruit ceva, suspectam diferentialul spate intrucat se auzea mai tare in sarcina si mai putin in frana de motor sau scos pe liber) - a consumat mult mai putin decat ma asteptam (in jur de 8% pe drumul Orastie-Bucuresti) - in confiuratia cu rotile 235 intoarce multe capete - face caldura bine de tot, si repede (in noaptea cand am adus-o, am pornit caldura intrucat era frig afara) - se conduce foarte usor si placut in oras, rapoartele din cutie sunt foarte bune - se conduce placut in afara orasului cata vreme NU TE GRABESTI! (de ceai face-o...mai ales cu prelata data jos, in modul plimbare nu ai motive de graba ![]() Cam atat din episodul 1, intrucat nu am acces la toate pozele de la birou. This post has been edited by MeHigh: Jun 2 2016, 11:28 AM -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
am mai lucrat ceva pe la masina, costuri 0 la operatiunile de mai jos:
- desfacut bordul saptamana trecuta, cu scopul curatarii aerotermei si a canalelor de scurgere a apei, are un sistem foarte prost de aspirare aer in aeroterma si scurgere, astfel incat se infunda cu ace de brad, frunze si pamant. rezultatul e un flux foarte mic de aer cand pornesti aeroterma, si caldura putina. asta a intrat la categoria pregatire pentru iarna ![]() - cu ocazia desfacerii bordului, am facut si putina curatenie pe partea de instalatie electrica, am eliminat inchiderea centralizata pe care oricum nu o foloseam, nu vreau electronice inutile pe masina care nu rezista la umiditate si praf, iar in chinezariile astea nu am incredere, deci am scapat de vreo 300grame de cablaraie inutila de pe masina ![]() - am eliminat cele 2 scaune spate, cu scopul usurarii masinii, si am montat si bateria in spate intr-o pozitie fixa, fara sa mai fie nevoie de bagaje pentru imobilizarea ei, acum are prinderi si o sufa care o tine in loc. treaba buna pe inclinarile laterale, ca am eliminat riscul de a plimba bateria prin portbagaj ![]() - am reparat litrometrul, de fapt sonda de benzina din rezervor, pentru care a fost nevoie sa confectionez un capac prin podeaua portbagajului (nu are gaura de vizitare in caroserie, japonezii se bazau ca noi dam jos rezervorul sa umblam la sonda), acum functioneaza si indicatorul de benzina. in noile conditii trebuie sa ma obisnuiesc cu gradatiile lui si volumul de benzina pe care il mai am disponibil - schimbat uleiul in puntea spate, intrucat aveam dubii cu privire la contaminarea lui cu apa, s-a dovedit ca era necontaminat dar rau nu e ca l-am schimbat... - montat roata de rezerva in suportul ei, cu niste distantiere, ca sa scap de stresul penelor de cauciuc (am stresul asta dupa ce fostul meu Nissan a facut o explozie pe dreapta spate, la cauciucurile Simex, s-a desprins o bucata de cauciuc de pe el, deci nu poate fi reparat cu kitul de pana de la Petrom pe care il car eu dupa mine) - spalat mocheta portbagajului, a iesit un jeg din ea de zici ca am decolorat-o, la un moment dat s-a varsat si niste ulei pe ea si era imbacsita bine, acum e curata si miroase si frumos ![]() Ce mai am pe to do list, si cu ce costuri ma pregatesc moral pentru saptamanile care urmeaza: - cauciucuri simex 235 75 15: 4 x 564 RON - hard top din 2 bucati: 400 EUR Si cu ce cochetez deocamdata dar nu am facut niciun demers in sensul asta: - schimbare motor fie cu un 1.6 8 valve de Vitara - 80 cai (aprox 600 EUR complet), fie cu un 1.3 de Swift GTI - 101 cai (aprox 800 EUR complet) -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Swfit gti versus vitara cum sta cu cuplu? Posibil sa fie mai ok la turatie mici motorul de vitara.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 05:57 PM |