![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Membru nou in familie: un E36.
Dau cu burta de orice denivelare ![]() Are trapa, lucru care l-am apreciat si la xox. Scaunele incalzite, iarasi ceva ce-mi doream, cum aveam la rsp. AC, iarasi lucru bun pe timp de vara. And last but not least, motor de 1.6 ![]() Mai departe nu stiu ce sa zic, inca nu m-am obisnuit cu ideea ca o am. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Hm, nu ma pricep deloc la motoarele fara carburator.
Din putinele informatii care-mi tuna prin cap ar fi sonda lambda... Dar in acelasi timp si temperatura apei sta 0.5mm peste mijloc. In concluzie, are nevoie de o diagnoza, poate primesc niste indicii. Inainte de asta am sa verific bujiile si filtrul de aer, ca sa fiu sigur ca elimin si asta, ca principiul e acelasi ca la carburatie. Nici n-am timp sa mai caut sa vad daca are termostat mecanic motorul asta si chiar daca ar avea, nu mai am chef de o experienta de ciorba de termostat pe frigul asta, mi-a ajuns prima, acum 9 ani tot la temperaturi ~0grade. Care e suspectul pentru tine? Stop teasing me, ca pierd bani la pompa ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 02:46 AM |