![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
vreau sa fac un set up cu amortizoare de e34 pe e28-pe fata. am gasit niste bilstein noi la 1 mil bucata si ma tenteaza rau. nu stiu daca e bine. codurile nu sunt aceleasi. de intrat in jamba cred ca intra. am si flanse de e34. intrebarea este: se mai pastreaza caracteristicile suspensiei de 28? e 34 e mai greu si mai mare.
pe forumuri straine ziceau ca astea de e34 au alt valving si ca ara fecta comportamentul masinii per total. pareri? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
sunt sigur ca merg montate, ca intra in jamba. problema e cum se comporta masina. e 34 e o masina mai grea si mai lunga.
ma intreb daca niste amortizoare noi de e34 sunt mai bune decat unele d e28 refacute la condescu sau cum il cheama. ala din chiajna |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sunt sigur ca merg montate, ca intra in jamba. problema e cum se comporta masina. e 34 e o masina mai grea si mai lunga. ma intreb daca niste amortizoare noi de e34 sunt mai bune decat unele d e28 refacute la condescu sau cum il cheama. ala din chiajna Recomand si sfatuiesc sa uitati de Codescu! Ce am patit eu in primavara oi spune si la morti...momentan va scriu voua, celor vii...am dus la incarcat amortizoarele fata de la e34, ca sa nu dau 700ron bucata cat erau unele Sachs sport cu tija scurta cum am avut de fabrica...mi.a zis k in 3h sunt gata, mai era si un nene pe acolo care.l ajuta...m.am dus le.am luat si pana la Gaesti mi.a curs uleiul din ele in portbagaj la masina de servici!!! Mentionez k nu aveam e39 atunci si e34 era singurul mijloc d transport si era in curte suspendat in asteptarea amortizoarelor...l.am sunat si mi.a raspuns foarte diplomat "domnul meu, asa ceva este imposibil va garantez"...si in starea in care eram m.am enervat si i.am zis pe tiganeste cateva vb si i.am zis k maine vine un amic din Buc sa ia banii inapoi 200ron si sa nu indrazneasca sa nu ii dea...i.a dat omului banii a2a zi probabil de teama ca ii voi face reclama proasta pe unde voi merge...am luat apoi amortizoare noi 1400ron ambele si am incalicat pe.o sa si v.am spus povestea.sa ![]() ps:sa nu mai zic ca am mai facut 1 set acum 3 ani pt e12, le.a nimerit pe acelea insa ma jur k i.am zis sa fie moi moi ca nu fac drift cu masina si au iesit lemn numai eu stiu cum tzopaia bietu e12... This post has been edited by Mihai_AMD: Mar 7 2015, 09:34 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
... Mihai, Romana e o limba frumoasa, te rog, pune-o in valoare. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
... Mihai, Romana e o limba frumoasa, te rog, pune-o in valoare. ce nu intelegi din discursul meu? ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 10:36 PM |