![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
vreau sa fac un set up cu amortizoare de e34 pe e28-pe fata. am gasit niste bilstein noi la 1 mil bucata si ma tenteaza rau. nu stiu daca e bine. codurile nu sunt aceleasi. de intrat in jamba cred ca intra. am si flanse de e34. intrebarea este: se mai pastreaza caracteristicile suspensiei de 28? e 34 e mai greu si mai mare.
pe forumuri straine ziceau ca astea de e34 au alt valving si ca ara fecta comportamentul masinii per total. pareri? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Si eu am facut la Codescu si Mihai cam are dreptate:mi le a facut tun de tari,daca apasam pe.masina se lasa doar din cauciucuri.Nu am apucat sa le mai desfac sa vad dar tot timpul am crezut ca le a bagat cauciuc in ele ceva, ca si opritoare de nu se lasa delox masina.Din ce am inteles de lao cunostinta ar exista in Bucuresti pe la Chirigiu un nene care face amortizoare si are siun fel de presa cu care le verifica.
Si eu am facut la Codescu si Mihai cam are dreptate:mi le a facut tun de tari,daca apasam pe.masina se lasa doar din cauciucuri.Nu am apucat sa le mai desfac sa vad ce au inauntru dar tot timpul am crezut ca le a bagat cauciuc in ele ceva, ca si opritoare de nu se lasa deloc masina.Din ce am inteles de la o cunostinta ar exista in Bucuresti pe la Chirigiu un nene care face amortizoare si are si un fel de presa cu care le verifica. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 01:45 AM |