![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
vreau sa fac un set up cu amortizoare de e34 pe e28-pe fata. am gasit niste bilstein noi la 1 mil bucata si ma tenteaza rau. nu stiu daca e bine. codurile nu sunt aceleasi. de intrat in jamba cred ca intra. am si flanse de e34. intrebarea este: se mai pastreaza caracteristicile suspensiei de 28? e 34 e mai greu si mai mare.
pe forumuri straine ziceau ca astea de e34 au alt valving si ca ara fecta comportamentul masinii per total. pareri? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
ai imbatranit:)
asta parca zice ca astea de e34 sunt mai lugi si sta masina mai ridicata. e aiurea. arcul da inaltimea suspensiei. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Pe spate fiind coilover conteaza distanta prindere pana la oala pe care sta arc.
Pe fata depinde, daca sunt cu gaz s-ar putea sa modifica inaltimea, mai ales daca pozitia lor pe masina in repauza nu este cel pentru care sunt facute (mai comprimat). Trebuie gandit si la cursa. Nu vrei sa dai in limitarea. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 12:45 AM |