![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare!
A trecut ceva timp de cand am luat masina si a venit timpul sa i fac topic.Cum nu am scapat de "microbul Bmw" ,i am cumparat fratelui mai mic un 320 din 1982,cutie 5 tr, in speranta ca ma va lasa sa mesteresc si eu pe la ea si poate sa o si conduc putin.Am antecedente cu E12 le pe care l am avut,nu prea stiam ce trebuie facut si m-am inecat ca tiganul la mal cu el,am bagat bani fara cap si nu a iesit nimic concret. Cu e 21 e alta poveste:- -tinichigerie complet,aripi noi,pasaje noi,pragurile inca nu le am vazut cum trebuie dar vedem,lonjeroanele imbracate.Apoi curatata "bini di tat" pe dedesubt cu demontatul de rigoare a tot ce inseamna aticulatii,tobe,absolut tot.Grunduita si antifonata cu ceva de calitate,nu antifon care se cojeste dupa 2 spatamani. -Am amortizoare date de proprietar,galbene si o sa le duc la intarit,garda e ok cum e acum nu vreau nici mai inalta nici mai joasa. -Motorul e 2.0 combinatie intre jetronic si motronic.Injectoarele sunt de 2.5.Cu asta sper sa i cumpar alt motor caci nu mai vreau complicatii.Din fabrica a fost carburatie,am si carbul Solex 4A1 dar nu cred ca l fac eu vreodata sa mearga cu ala. -Interiorul e cam uzat,am de la un vecin niste scaune recaro de la e 21 care l-a avut,bordul e crapat si nu stiu ce sa i fac,fetele de usi arata binisor -Vopseaua-o sa fie tot mov ca in talon -Evacuarea e originala de 2.3 dar tobele finale o sa le schimb...nu cred ca mai au site in ele si nu mi place nici cum arata strambe -Franele-inca cercetez poate reusesc sa i pun discuri si pe spate si discuri ventilate fata(trebuie sa vad ce implica) -Trapa functioneaza,nu stiu inca daca ploua in ea(mentionez ca nu am manivela la turela. Am cumparat si prima piesa pentru el,un eleron original ,cel de pe masina e urat de tot.Urmeaza sa i cumpar pasajele spate ca sa o pot baga la tinichigerie.Am vorbit cu tinichigiul si mi a cerut 2 mil pentru tot ce trebuie facut la masina cu conditia sa l ajut.Toate piesele o sa fie alamite si nu sudate,zicea ca nu se decaleste tabla ca la sudura cu sarma. Pun si poze ,cateva facute in fuga.Ultima e cu eleronul achizitionat. This post has been edited by eugene12: Nov 25 2012, 07:46 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Azi am dat jos discurile fata,am ajuns si la.schimbat rulmentii.Am comandat piesele,maine sper sa le montez.Bucatile.de conducta le inlocuiesc ,sunt firave rau si le pun de cupru.Timp alocat azi: 2 h cu tot cu frecat menta.Vorba vine cu 3,4 zile.Daca as sta de dimineata pana seara sa lucrez s ar vedea un progres mai mare.
Spor la munca ![]() Multe de facut pentru 3 - 4 zile. Sunt sigur ca am enumerat decat 50.% din ce mai e de facut. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca as sta de dimineata pana seara sa lucrez s ar vedea un progres mai mare. Nu chiar, ca de timpi morti nu scapi: asteptare dupa piese comandate, cautat presa aia de pivoti prin debara, cand tu esti jos la masina etc. Mai bine asa, fragmentat. Macar nu te oftici ca a trecut toata ziua si ai facut mai putin decat te asteptai. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 07:00 AM |