IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Nivel Ulei, creste nivelul uleiului in baie
FLR
post Feb 6 2015, 12:49 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 4
Joined: 6-February 15
Member No.: 47,191
Car: e46
Engine: 1.9 105cp



Salutare tuturor.

Am si eu o problema cu nivelul uleiului. am cumparat masina acum cateva luni(un e46 an2000 1.9 benzina) si imediat dupa ce am luat o am facut schimbul de ulei/filtre. dupa ce am schimbat uleiul nivelul pe joja era la limita superioara.
Dupa 2000 km nivelul uleiului a crescut cam cu jumate de cm peste max. am scos cam 3-400 g pe la joja si a ramas nivelul undeva sub max. am schimbat si bujiile. acum dupa aprox 300 km nivelul de ulei este iar la max(chiar un pic peste).
Mecanicul mi a recomandat segmentare motor pt ca ar intra benzina in baie. acum eu nu inteleg din ce cauza ajunge benzina acolo...pe tester la motor imi apare cod de eroare : amestec de combustibil.
Cam ce ar putea sa provoace asta?motorul merge bine, e silentios, trage bine masina..nu scoate fum...a mai patit cineva ceva de genu'? si daca da ce a facut? sau are idee cineva ce ar putea sa aibe? sambata ma duc sa fac si un test de compresie...orice sfat/parere este bine venita.

Multumesc anticipat!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
TiL
post Feb 6 2015, 01:13 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,512
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Daca segmentii ar fi dusi, nivelul uleiului ar scadea. Nu ar creste.

Cauza este destul de clar afisata de tester: amestec de benzina prea bogat. Nu stiu de unde deduce el asta, daca deduce dupa un senzor din admisie, atunci cauza e la injectie, la vre-un senzor de temperatura a motorului, eventual. Inculpati:
- sonde de temperatura
- debitmetru
- alti senzori
- injectoare blocate pe deschis?

Dar cel mai probabil eroarea e data pe baza masuratorilor din esapament (nu stiu, sonda lambda poate sa raporteze asta?). Atunci la posibilele cauze de mai sus se adauga aprinderea:
- bujii
- fise
- bobine
- ce-o mai fi la motorul tau, ca nu-l stiu bine.


In locul tau, as incepe cu cele mai probabile cauze:
1. Aprinderea
Daca merge balbait, intrerupt, mai ales sub 2000 rpm:
- fise
- bobine

2. sonda de temperatura a motorului

Apoi restul


Era sa uit: Schimba mecanicul. Sau pastreaza-l doar pentru roti, rulmenti, bucsi, pivoti.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 04:42 AM