![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Asa cum uni schimba garderoba toamna si din pasiunea pentru natura si iarba verde si drumetii(iubesc muntele foarte mult)si pentru utilitatea ei pe timpul ierni am zis hai sa incerc si eu alta marca...si ce sa vezi s-a nimerit un terrano 1 din 91 sau 92 motor 3.0 v6 manual cu 154 de cai la isirea din fabrica (slava domnului) cam cheala cei drept are: ac, servo, 4xgeamuri electrice,inchidere centralizata, si cam atat in rest masina isi arata varsta logic are niste ani si 0 tinichigerie facuta vreo data pe bune ! propietari 1 singur din anul 92 intretinuta bine la viata ei si de consum nare rost sa mai zic mirific in oras impozit "mic" si decent. Construita in Japan pentru piata din SUA jante chromate dispersoare galbene pe laterale doar 1 mai e celalat a fost schimbat.
Parti bune : -intretinuta cu piese numai de calitate ff buna (omul in ani 90 00 era importator filtre mann si piese auto si uleiuri de top asa ca si-a comandat si schimbat pe masina piesele necesare) -caroserie in stare buna -160.000 de km reali -nu a fost folosita in off-road -interior in stare foarte buna pentru ani acestia -bancheta spate pliabila 90* (exact ce-mi doream sa pot dormi in spate) -v6 manual configuratie foarte rara -culmea totul functional pe masina orice buton Parti rele : -inchiderea centralizata face figuri -masina ne folosita de mai bine de 3-4 ani -sasiul prezinta inflorituri de rugina de genul curatat la perie de sarma si grunduit (a mai fost facuta operatiunea asta dar acum muulti ani) -detali minore la exterior (rugina, zgarieturi ,infundatura pe dreapta) atentie vopseaua este originala! -esapamenul refacut la un stangaci , a fost refacut esapamentu integral dar a fost montat prea aproape de podeaua soferului si era sa iau foc in benzinarie azi- urmari gaura in podea sofer si mocheta arsa destul de terifianta intamplarea si trebuie remediata neaparat. (podeaua de la sofer trebuie refacuta din cauza prostiei asta condens caldura ciclu repetat pe timp de iarna=rugina extrem de rapid) -fostul propietar si-a bagat nasul si a strangulat motoru destul de urat pentru "a economisi carburant" ca suge mult drept urmare se balbaie daca o turezi bursc ,da in nas cand mergi cuea, nu intelge daca bruschezi acceleratia chestiile astea se intampla cand e motoru rece. -Constat ca`s mai multe defecte decat parti bune iara m-am bagat in cacat si muncesc pentru fiare......dar macar la iarna stau linistit ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 25 2014, 03:16 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Si cum merge cu toate astea noi?
Marca e ceva cunoscut in domeniu? Eu nu mai am auzit de asta, neavand masina de teren. Si bara de torsiune cum poate influenta inaltimea? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Si cum merge cu toate astea noi? Marca e ceva cunoscut in domeniu? Eu nu mai am auzit de asta, neavand masina de teren. Si bara de torsiune cum poate influenta inaltimea? Este un pic moale in momentu de fata dar in timp se va mai intarii un pic. Suspensiile sunt moi pe coborare si tari pe revenire astfel abosrb socurile luate din deformarile terenului . Cele mai bune marci de suspensii in 4x4 sunt Old Man Emu ( OME fabricatie Australia nr 1 mondial) si Ironman (fabricatie tot australia care produce pentru absolut toate modele de masini fie vechi fie noi) doar ca la OME nu mai gasesti piese pentru masini vechi iar daca gasesti, gasesti prin nu stiu ce stat in SUA si asta doar 1 parte si dureaza juma de an sa vina si nu se merita. Pentru a vedea si intelege principiul functionarii bari de torsiune la o masina te invit sa vezi acest video (un video face cat 1000 de cuvinte) https://www.youtube.com/watch?v=WlCtlNsereA |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De Emu am mai auzit, intradevar.
A, da torsiune, eu eram setat pe antiruliu si nu intelegeam. Deci masina asta are un mix de arcu si bari de torsiune? VW broscuta sta doar pe torsiuni de exemplu. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
De Emu am mai auzit, intradevar. A, da torsiune, eu eram setat pe antiruliu si nu intelegeam. Deci masina asta are un mix de arcu si bari de torsiune? VW broscuta sta doar pe torsiuni de exemplu. Da suspensia fata este alcatuita din Amortizor - bara de torsiune(brat superior si brat inferior avand 2 pivoti) iar suspensia spate este o punte rigida cu amortizoare si arcuri de tipul Multi Link suspension |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:44 AM |