![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Asa cum uni schimba garderoba toamna si din pasiunea pentru natura si iarba verde si drumetii(iubesc muntele foarte mult)si pentru utilitatea ei pe timpul ierni am zis hai sa incerc si eu alta marca...si ce sa vezi s-a nimerit un terrano 1 din 91 sau 92 motor 3.0 v6 manual cu 154 de cai la isirea din fabrica (slava domnului) cam cheala cei drept are: ac, servo, 4xgeamuri electrice,inchidere centralizata, si cam atat in rest masina isi arata varsta logic are niste ani si 0 tinichigerie facuta vreo data pe bune ! propietari 1 singur din anul 92 intretinuta bine la viata ei si de consum nare rost sa mai zic mirific in oras impozit "mic" si decent. Construita in Japan pentru piata din SUA jante chromate dispersoare galbene pe laterale doar 1 mai e celalat a fost schimbat.
Parti bune : -intretinuta cu piese numai de calitate ff buna (omul in ani 90 00 era importator filtre mann si piese auto si uleiuri de top asa ca si-a comandat si schimbat pe masina piesele necesare) -caroserie in stare buna -160.000 de km reali -nu a fost folosita in off-road -interior in stare foarte buna pentru ani acestia -bancheta spate pliabila 90* (exact ce-mi doream sa pot dormi in spate) -v6 manual configuratie foarte rara -culmea totul functional pe masina orice buton Parti rele : -inchiderea centralizata face figuri -masina ne folosita de mai bine de 3-4 ani -sasiul prezinta inflorituri de rugina de genul curatat la perie de sarma si grunduit (a mai fost facuta operatiunea asta dar acum muulti ani) -detali minore la exterior (rugina, zgarieturi ,infundatura pe dreapta) atentie vopseaua este originala! -esapamenul refacut la un stangaci , a fost refacut esapamentu integral dar a fost montat prea aproape de podeaua soferului si era sa iau foc in benzinarie azi- urmari gaura in podea sofer si mocheta arsa destul de terifianta intamplarea si trebuie remediata neaparat. (podeaua de la sofer trebuie refacuta din cauza prostiei asta condens caldura ciclu repetat pe timp de iarna=rugina extrem de rapid) -fostul propietar si-a bagat nasul si a strangulat motoru destul de urat pentru "a economisi carburant" ca suge mult drept urmare se balbaie daca o turezi bursc ,da in nas cand mergi cuea, nu intelge daca bruschezi acceleratia chestiile astea se intampla cand e motoru rece. -Constat ca`s mai multe defecte decat parti bune iara m-am bagat in cacat si muncesc pentru fiare......dar macar la iarna stau linistit ![]() This post has been edited by Halogen: Oct 25 2014, 03:16 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Lasand glumele la oparte , mi-a cedat pompa de apa.....ieri cand am vrut sa ma duc sa o iau pe geo de la munci am pornit frumos masina dat drumu la caldura sa se dezabureasca masina,sa se incalzeasca motoru si am zis sa arunc un ochi pe sub masina in nici 10 minute facuse o balta in diametru de 10-15cm m-am pus in 4 labe sa ma uit sa vad despre ce e vorba si la capatul scutului picura intr-o veselie maxima antigel...am luat e12le si am recuperat femeia de la munci. Azi am zis indiferent la ce ora ajung acasa ma bag sub masina sa vad despre ce este vorba. Iau sculele cu mine lampa car bateria de la etaju4 (idiotu de mine puteam sa ma folosesc de bateria masini ca firele la lampa sunt foarte lungi 2m asta e prostu invata)ma pregatesc cu tubulare tot fixe hotarat sa dau scutu jos ,ma bag sub masina inspectez si incerc sa indentific eventualele locuri de unde ar putea curge apa si nu am vazut nimic. Am pornit motoru desi aveam un pres de cauciuc mai lung eu frecam cu spatele tot cimentu si`l curatam intr-o veselie maxima....am pus lampa pe sub motor nimic ma uit spre fulia de la vibrochem si bingo pierde apa pompa si se duce in spate pe fulia de la vibrochen asa ca acum tre sa ma scarpin de curea de distributie noua +intinzator si pompa de apa .....nu poti schimba pompa de apa fara sa dai distributia jos....Propietarul cand a schimbat distributia nu a schimbat si pompa de apa ca "mecanicul meu a zis ca nu e cazul sa schimb si pompa de apa" oameni idioti sincer. Se poate vedea in poze pozitia pompei de apa a termostatului si a curelei de distributie...
This post has been edited by Halogen: Nov 4 2014, 10:22 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 03:29 AM |