C 200 W202 1997, aka BZK( Bazooka) |
C 200 W202 1997, aka BZK( Bazooka) |
Oct 24 2014, 03:18 PM
Post
#1
|
|
27% BMW corupt Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP |
Am revenit la Mercedes. "Fidelii" marcii BMW sa se abtina. Trecerea la mercedes s-a facut din motive financiare. Dar,....sa revenim
Este un Mercedes w202 C klasse T modell adica break din 1997 luna a-10. In Romania din decembrie 2013 cu un singur proprietar, eu fiind al doilea (Taxa platita si nerecuperata) Motor benzina si gpl de 1998 cc si 138Cp, 229000km 16v doua axe cu came, distributie pe lant, Rezervor toroidal pentru gpl in locul rotii de rezerva cu circa 45l capacitate, cu autonomie de 400-450km Culoare Boston grune metallic, Editie limitata" FEISTLE & VOGEL" Interor si exterior cu echipare Elegance (Textil + mahon - interior + accente chrome la exterior), Volan si schimbator de viteze inbracate in piele, Volan reglabil pe inailtime si adancime, Telefon cu bluetuth incorporat original. functional 4 airbag-uri ( bord si portiere fata), Faruri cu reglaje elecrice si stergatoare functionale, Dublu clima digitala bizonala functionala, incalzire in scaune, 4 geamuri electrice, Trapa de sticla panoramica, Parbriz incalzit, Luneta si geamuri laterale spate cu degivrare, oglinzi incalzite, heliomate si electrice, Full servo, Pachet confort geamuri si trapa, Jante ELEGANCE pe 15 tzoll (anvelope vara + iarna), Portbagaj aerodinamic (Thule GS), Duze stergatoare( fata + luneta + faruri) incalzite. Inchidere centralizata vacumatica cu cheie tip briceag si telecomanda cu infrarosu cu senzori pe clanta sofer, oglinda retrovizoare si luneta, 3 chei, cotiere cu cup holder, fata - spate, Sistem audio MB Quartz original, Bancheta rabatabile cu split 1/3, 2/3, si scaune pentru copii Plasa de animale sau bagaje in portbagaj, La peste 120-130km/h stargatorul este programat si stearga si sa stropeasca automat parbrizul din 10 in 10 minute, Socket de priza, 12v in portbagaj, Traseu esapament dublu Webasto, Cosum benzina: 6l-9l/100km pana la maxim 140km/h afara si 11l-12l/100km cu clima pornita in oras si un aglomeratie, Consum gpl 9,3l -10l/100km afara la maxim 140km/h si cam 15 in oras, In afara unor mici zgarietur superficiale la exteror masina se prezinta intro conditie excelenta atat mecani cat si dinamic. Voi atasa acum ceva poze ca sa va faceti si voi o idee This post has been edited by andy_e34: Oct 24 2014, 03:20 PM -------------------- |
|
|
Oct 25 2014, 11:50 AM
Post
#2
|
|
Beer Powered Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 |
Offtopic: si eu am gpl trecut in carte dar nu mai am instalatia fara nici o gluma, 1.6 al meu rupe la consum... Si a mai si venit iarna la noi in oras, aseara ningea.
Ontopic: QUOTE Cind 10 litri benzina vor costa cit 15 litri gpl instalatia nu va mai fi rentabila , atingandu-se echivalenta fiscala intre costul carburantului km parcurs pe gpl si km parcurs pe benzina. La aceasta se adauga si costul mentenantei instalatiei gpl (minim 150 lei an, plus benzina de porniri circa 150 litri pe an la 12.000-15.000 km anual). La raport pret 1.5 intre litru de benzina/litrul gpl, e deja mai scump mersul pe gaz decit cel pe benzina. Citisem asta mai demult pe forum la Dacia, cand vroiam sa-mi pun gpl pe un opel. Facuse tipul un calcul cand raportul de pret era 1.72 si avea economie cu adevarat doar in oras, in sezonul rece (Iasi). Nu stiu daca se mai aplica si acum, preturile s-au mai schimbat si nici nu stiu cum ar fi in Bucuresti (desi ca trafic e ~ la fel + ca s-au mutat si la noi multi in "suburbii" ) Daca vrea cineva si restul articolului, il gasiti aici: http://www.loganclub.ro/forum/analiza_rent...012-t40887.html -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 21st September 2024 - 04:23 AM |