![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mno ca sa ma potolesc cu alte "cazane" am luat ceva mai nou un pic si mai linistitor sa zic asa. Este un e32 din 1991 cu 140.000 de km pe bord reali cu 1 singur propietar la viata ei. Are climatronic , 4 geamuri electrice ,ABS, webasto ,Alarma oem bmw functionala, interior piele cu ornamente de mahon spalatoare faruri. Vopseaua este originala cat si elementele de pe ea. Motorul este un 3.0 Motronic care toarce foarte frumos. Am primit 4chei + tablita cu codul cheilor,cartea service , manualul de folosire si cam atat.
Mici probleme cu inchiderea centralizata la cele 2 usi de fata care incerc sa`i dau de cap si sa o rezolv Si ceva probleme pe la furtunele de servo care zemuiesc pe acolo in rest nici o alta problema. Masina va fi inscrisa pe numele meu platind taxa acea. Totul va fi legal ![]() Trusa de scule este completa This post has been edited by Halogen: Jan 18 2014, 03:37 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
OKy vreau sa schimb uleiul la mafiot. Vesnica intrebare de noobster Ce ulei sa-i pun? Vechiul propietar a folosit 10W40 Elf. In manual zice 15W40...si am mai citit la multi ca tachetii fiind mecanici nu ar avea nevoie de ulei mai subtire. "The BMW dealer that was maintaining this car used Castrol GTX Protec 15W-40. This is a heavy oil by current automotive standards, but if you refer to the owner's manual you will see that this is the correct grade for common ambient temperatures. Also, since this engine does not have hydraulic valve lash adjusters there is no need for a thin oil." Nu o sa pun castrol sau elf voi cumpara filtre oem si ulei oem. Motorul are 144.000 de km deci nu merge cu 20W50 ca nu are uzura
![]() This post has been edited by Halogen: Apr 24 2014, 07:01 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
5W mi se pare un ulei foarte subtire pentru M30.
Asta al meu era tinut pe 15W40, era ok, nu consuma vizibil la cei 300.000km declarati. Te rog sa verifici la tine suruburi de la oil spray bar la tachetii, daca o sa dai jos vreodata capacul de culbutori. Se mai desfac singuri. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
5W mi se pare un ulei foarte subtire pentru M30. Asta al meu era tinut pe 15W40, era ok, nu consuma vizibil la cei 300.000km declarati. Te rog sa verifici la tine suruburi de la oil spray bar la tachetii, daca o sa dai jos vreodata capacul de culbutori. Se mai desfac singuri. Am citit referitor la acele suruburi mici. Da o sa-l dau in vara aceasta jos pentru a verifica jocul la supape si acele suruburi. Am luat manualul Bentley varianta electronic si o sa ma uit acolo la ce cuplu se strang alea as fi vrut sa-l printez dar are 928 de pagini....costa ceva...As vrea sa o tin asa cum scrie in carte...teoretic la 140.000 trebuia facuta operatiunea asta verificat joc supape suruburile alea si ce mai este la nr asta de km. This post has been edited by Halogen: Apr 24 2014, 07:57 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 11:45 PM |