![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Imi caut un garaj la cineva de incredere (daca mai are spatiu pentru o masina) pentru a pune 7taru la adapost pentru vara,iarna etc. As fi interesat ca,garajul sa fie inchis si incalizit un bec acolo sa pot vedea ceva si fara umezeala in interior (ca nu am facut nimic atuncea
![]() ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Da, dar devine foarte scump sa izolezi la fel ca peretele casei, sa tragi apa si curent, etc. Costuri de 5 ori mai mari decat daca ar fi facut in acelasi cu casa. Gandeste-te doar ca la final ai nevoie de o diferenta foarte mica de temperatura intre casa si garaj, adica maxim 10 grade (indici termici diferiti functie de materiale). Plus finisaje impecabile pe imbinari, sa nu ploua si in acelasi timp sa fie omogena constructia. Plus tre sa mai iei in considerare ca finisajul exterior pe casa imbatraneste si o sa fie o casa in 2 culori la final
![]() Cum spuneam, la o manevra din asta iesi relativ ieftin la constructie dar foarte scump la finisaje, ca sa fie cat de cat ok ![]() In fine, concluzia era ca iese mai bine pe unu modular/demontabil si nu neaparat din tabla (arata rau si nici nu e izolat) ci alea din prefabricat. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2025 - 04:09 PM |