![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mno ca sa ma potolesc cu alte "cazane" am luat ceva mai nou un pic si mai linistitor sa zic asa. Este un e32 din 1991 cu 140.000 de km pe bord reali cu 1 singur propietar la viata ei. Are climatronic , 4 geamuri electrice ,ABS, webasto ,Alarma oem bmw functionala, interior piele cu ornamente de mahon spalatoare faruri. Vopseaua este originala cat si elementele de pe ea. Motorul este un 3.0 Motronic care toarce foarte frumos. Am primit 4chei + tablita cu codul cheilor,cartea service , manualul de folosire si cam atat.
Mici probleme cu inchiderea centralizata la cele 2 usi de fata care incerc sa`i dau de cap si sa o rezolv Si ceva probleme pe la furtunele de servo care zemuiesc pe acolo in rest nici o alta problema. Masina va fi inscrisa pe numele meu platind taxa acea. Totul va fi legal ![]() Trusa de scule este completa This post has been edited by Halogen: Jan 18 2014, 03:37 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Problema nu este de la masina ci de la bateria ei,este o baterie oem bmw dar foarte putin folosita , cand aveam pe masina un rombat nu aveam problema asta. Am impresia ca bateria desi noua (are 3 ani) pierde curent si nu e prea folosita. La rombat o porneam si dupa 1 saptama pe vrema din ianuari februarie cei drept invartea un pic mai mult ca are amperaj mai mic fata de asta oem.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 19th July 2025 - 11:31 PM |