![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Probabil uni dintre voi stiu masina de pe vremea cand era la vanzare pe mercador la pretul de 1200 apoi la 600 urgent si 550 cash luata de mine (irelevant pretu)Destul de lung drumu de la Oradea la Bucuresti atat cu trenu cat si cu 4roti. Masina are tinichigeria si vopsitoria facuta acum 4 ani au aparut ceva pete de rugina la suprafata , pe capota lacul se exfoliaza in rest arata foarte bine exterior oem, la interior mai trebuie un pic de tot bibilit check control functional,trapa manuala,inchidere centralizata dar cu 1 butuc spart si face figuri inchiderea se inchide singura din senin trebuie sa am mare grija... Motorul invarte inca nu e pus la punct cum trebuie abia i-am facut schimbu si vor mai urma bujiile noi si ce mai trebuie pus termostat(am impresia ca e blocat pe deschis acul din bord nu ajunge nici 1 data la jumate sta un pic peste zona de rece)intinzatorul de lant sa`l schimb pompa de apa consumabile dinastea....,fisele sunt schimbate + capacu+rotorul (mersi til pt ajutor). Are itp are asig pe acte este un batranel nascut prin 40 si ceva daca nu ma insel. Masina s-a vandut intre frati deci nici o data instrainata. Motivul vanzari impozitul prea mare la 2.5 900+ ron pe an. Am un amortizor pe stanga fata care e mort dea binelea...Per total masina este mai silentioasa decat 2.0le care`l am (nu bate ca ala din toate incheieturile
![]() ![]() Am si cele 2 capacele dar nu le pot pune...incercat cu podu palmei de mi-am inrosit palmele, am pus vaselina pe butuci dar degeaba nu intra si mor de ciuda ca pe net vad o groaza de e28 cu jante de e34 si la mine canci....am impresia ca e28turile din 86 au alte jambe si fuzete fata de cele din 84...ori s-au pus flanse ![]() ![]() PS ! 0 RUGINA LA OALE This post has been edited by Halogen: Nov 4 2013, 10:30 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 76 Joined: 4-December 06 Member No.: 485 Car: ex- E28 Engine: M30 3.5 ![]() |
http://bmwfans.info/parts-catalog/E28/Euro...ings/#6777789_4 conform schemei de mai jos , capacul se poate scoate asta e un lucru bun DAR se pare ca rulmentul ramane descoperit cea ce e nasol si nu voi face prostia de al scoate. Am elucidat si misterul e acelasi capac fuzeta bla bla. Probabil baieti scot capacu ala si aia e...mai rumegam si gasim o solutie Cand am schimbat, cu ani in urma, rulmentii fata de la e28 535i, am descoperit ca exista un model nou de capac, mult mai plat, fata de capacul original (care era mai tuguiat). Parerea mea ar fi sa comenzi doua capace noi la BMW. Aproape sigur vei primi modelul nou, care nu iti mai face probleme de interferenta cu janta. Daca apuci sa discuti cu Cosmin, care are acum fostul meu e28, l-ai putea ruga sa dea jos o roata fata si sa-ti trimita o poza cu capacul de rulment. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 02:33 PM |