![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 22-August 13 Member No.: 47,126 Car: E36 Engine: M43b16 ![]() |
Va salut.
am urmatoarea problema careia nu ii dau de cap. Mi-a consumat bateria, am zis ca na e veche, am luat alta. A mers cam 2 saptamani dupa care a inceput sa moara si asta usor. M-am gandit instantaneu ca am scurt pe undeva. Bun, am pus ampermetrul intre cablul de minus si borna minus a bateriei evident cu masina incuiata motor oprit etc. si surpriza: 250 mA !!! cand maxim trebuie sa fie 50-60 !! cu cd-playerul scos din bord am 200 mA, dar tot e mult. Bun, am trecut la urmatorul pas: am scos pe rand TOATE sigurantele si TOATE releele din cutia de sigurante de la motor: absolut nicio schimbare (aparatul de masura era conectat in permanenta) Am scos cablurile de la butoanele de la geamuri si de la butonul de avarii, la fel nicio schimbare.. Deci efectiv nu stiu pe unde pierde curent si cum !!! Alternatorul baga cam 13,8-13,9 nu e ideal dar eu zic ca e ok, problema e ca pierde curent peste noapte.. Daca ajung acasa si masor curentul pe baterie cu motorul oprit am 12,7 - 12,8V... daca mai masor peste 3-4 ore deja am 12,2 - 12,3V si dimineata abia invarte, cu greu porneste la a 2-a cheie sau chiar a 3-a.. Va rog, daca aveti vreo sugestie.. ajutati-ma.. m43b16 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 22-August 13 Member No.: 47,126 Car: E36 Engine: M43b16 ![]() |
Demarorul se poate cumva decupla de la alimentare, fara sa-l dau jos? e foarte greu accesul catre el..
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu e de la demaror, acolo sunt niste relee. In functie de nivel de echipare pot sa ai mai multe module (calculatoare) in masina, eu acolo as incepe.
Si poti incerca sa decluplezi alternator, de curiozitate, si daca ai acces usor la el. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Nu e de la demaror, acolo sunt niste relee. In functie de nivel de echipare pot sa ai mai multe module (calculatoare) in masina, eu acolo as incepe. Asta am zis si eu mai sus. Din ce-mi aduc aminte de la vecinul meu cu E32, avea o problema similara si-avea un modul de "comfort" cu probleme. Nu exista acelasi modul si pe e36 ori ceva similar? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Depinde de dotariile, probabil.
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 06:29 PM |