IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> pierdere curent e36, ... in stationare
Addy05
post Oct 17 2013, 12:08 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22-August 13
Member No.: 47,126
Car: E36
Engine: M43b16



Va salut.
am urmatoarea problema careia nu ii dau de cap. Mi-a consumat bateria, am zis ca na e veche, am luat alta. A mers cam 2 saptamani dupa care a inceput sa moara si asta usor.

M-am gandit instantaneu ca am scurt pe undeva. Bun, am pus ampermetrul intre cablul de minus si borna minus a bateriei evident cu masina incuiata motor oprit etc. si surpriza: 250 mA !!! cand maxim trebuie sa fie 50-60 !! cu cd-playerul scos din bord am 200 mA, dar tot e mult.

Bun, am trecut la urmatorul pas: am scos pe rand TOATE sigurantele si TOATE releele din cutia de sigurante de la motor: absolut nicio schimbare (aparatul de masura era conectat in permanenta)

Am scos cablurile de la butoanele de la geamuri si de la butonul de avarii, la fel nicio schimbare.. Deci efectiv nu stiu pe unde pierde curent si cum !!!

Alternatorul baga cam 13,8-13,9 nu e ideal dar eu zic ca e ok, problema e ca pierde curent peste noapte..

Daca ajung acasa si masor curentul pe baterie cu motorul oprit am 12,7 - 12,8V... daca mai masor peste 3-4 ore deja am 12,2 - 12,3V si dimineata abia invarte, cu greu porneste la a 2-a cheie sau chiar a 3-a..

Va rog, daca aveti vreo sugestie.. ajutati-ma..

m43b16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Addy05
post Oct 17 2013, 11:12 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22-August 13
Member No.: 47,126
Car: E36
Engine: M43b16



Tu cum ti-ai dat seama ca e de la HU ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Oct 17 2013, 10:16 PM
Post #3


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



CITAT(Addy05 @ Oct 17 2013, 12:12 PM) *
Tu cum ti-ai dat seama ca e de la HU ?

am inceput sa elimin din modificarile aduse de mine instalatiei electrice, adica alarma si HU, cu alarma necuplata nu s-a modificat consumul, cand am scos siguranta de la HU a revenit la normal 0,05-0,06Ah si chiar si cu alarma cuplata nu depaseste 0,07Ah ceea ce e ft bine. de fapt nu HU e de vina ci montajul pt ca am optat sa-l montez in asa fel incat sa functioneze chiar daca nu e cheia in contact ceea ce nu e bine. l-am scos urmand sa-l montez cum trebuie, momentan a ramas scos laugh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th June 2025 - 04:53 AM