IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> pierdere curent e36, ... in stationare
Addy05
post Oct 17 2013, 12:08 AM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22-August 13
Member No.: 47,126
Car: E36
Engine: M43b16



Va salut.
am urmatoarea problema careia nu ii dau de cap. Mi-a consumat bateria, am zis ca na e veche, am luat alta. A mers cam 2 saptamani dupa care a inceput sa moara si asta usor.

M-am gandit instantaneu ca am scurt pe undeva. Bun, am pus ampermetrul intre cablul de minus si borna minus a bateriei evident cu masina incuiata motor oprit etc. si surpriza: 250 mA !!! cand maxim trebuie sa fie 50-60 !! cu cd-playerul scos din bord am 200 mA, dar tot e mult.

Bun, am trecut la urmatorul pas: am scos pe rand TOATE sigurantele si TOATE releele din cutia de sigurante de la motor: absolut nicio schimbare (aparatul de masura era conectat in permanenta)

Am scos cablurile de la butoanele de la geamuri si de la butonul de avarii, la fel nicio schimbare.. Deci efectiv nu stiu pe unde pierde curent si cum !!!

Alternatorul baga cam 13,8-13,9 nu e ideal dar eu zic ca e ok, problema e ca pierde curent peste noapte..

Daca ajung acasa si masor curentul pe baterie cu motorul oprit am 12,7 - 12,8V... daca mai masor peste 3-4 ore deja am 12,2 - 12,3V si dimineata abia invarte, cu greu porneste la a 2-a cheie sau chiar a 3-a..

Va rog, daca aveti vreo sugestie.. ajutati-ma..

m43b16
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
Addy05
post Oct 17 2013, 09:13 AM
Post #2


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 9
Joined: 22-August 13
Member No.: 47,126
Car: E36
Engine: M43b16



Salut.
Nu e noua, e luata de pe masina unui prieten, dar era f buna bateria de 60A, cum am dat-o jos pe cea veche si am pus-o pe asta invartea electromotorul de ziceai ca nu-i adevarat, parca era bagat in priza, faceam porniri repetate si invartea f repede de fiecare data, deci bateria era buna.

Nu mai inteleg nimic, ieri dimineata abia a pornit, pe la a 2-a sau a 3-a cheie invartita cu greu. Ieri cand am plecat la serviciu dupa 8 ore iar, extrem de greu a pornit.

In schimb, azi dimineata, a pornit foarte ok ! a invartit bine, aproape ca noua..

Ieri seara, dupa 5 minute de stat pe avarii (avariile cred ca consuma f putin) a pornit foarte greu..abia invartea
In schimb, dupa ce am lasat-o 3 ore parcata a pornit imediat ! ba chiar am oprit-o sa incerc din nou, si iarasi a pornit bine ! Deci ma depaseste grav problema asta.. nu mai inteleg nimic.. ba se descarca in 5 minute.. ba nu se descarca nici in 3 ore nici peste noapte.. ba se descarca peste noapte..

Oare nu stiu eu sa masor cu ampermetrul, deci l-am setat pe 10A si l-am legat intre borna minus a bateriei si cablul de minus al masinii: Valoarea indicata a fost 0,25 cu cd-player si 0,20 cu cd-playerul scos complet din bord.

Asta nu inseamna 250 mA respectiv 200mA ? eu asa stiu. Si teoretic trebuie sa ai maxim 50-60 mA in stationare.



This post has been edited by Addy05: Oct 17 2013, 09:16 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Oct 17 2013, 09:40 AM
Post #3


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



Da, se pare ca ai masurat corect. Dar, dupa ce ai incuiat masina, cat timp ai observat valoarea? Sunt unele module in masina care intre in stand-by ceva minute dupa ce ai incuiat masina.
S-ar putea sa ai o problema cu ceva ce nu intre in stand-by, sau poate cu un contact de la o usa, portbagaj? E32 avea un consum de ceva sute de mA cand avea o usa deschisa..


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 11th August 2025 - 09:16 PM