![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 22-August 13 Member No.: 47,126 Car: E36 Engine: M43b16 ![]() |
Va salut.
am urmatoarea problema careia nu ii dau de cap. Mi-a consumat bateria, am zis ca na e veche, am luat alta. A mers cam 2 saptamani dupa care a inceput sa moara si asta usor. M-am gandit instantaneu ca am scurt pe undeva. Bun, am pus ampermetrul intre cablul de minus si borna minus a bateriei evident cu masina incuiata motor oprit etc. si surpriza: 250 mA !!! cand maxim trebuie sa fie 50-60 !! cu cd-playerul scos din bord am 200 mA, dar tot e mult. Bun, am trecut la urmatorul pas: am scos pe rand TOATE sigurantele si TOATE releele din cutia de sigurante de la motor: absolut nicio schimbare (aparatul de masura era conectat in permanenta) Am scos cablurile de la butoanele de la geamuri si de la butonul de avarii, la fel nicio schimbare.. Deci efectiv nu stiu pe unde pierde curent si cum !!! Alternatorul baga cam 13,8-13,9 nu e ideal dar eu zic ca e ok, problema e ca pierde curent peste noapte.. Daca ajung acasa si masor curentul pe baterie cu motorul oprit am 12,7 - 12,8V... daca mai masor peste 3-4 ore deja am 12,2 - 12,3V si dimineata abia invarte, cu greu porneste la a 2-a cheie sau chiar a 3-a.. Va rog, daca aveti vreo sugestie.. ajutati-ma.. m43b16 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 9 Joined: 22-August 13 Member No.: 47,126 Car: E36 Engine: M43b16 ![]() |
Salut.
Nu e noua, e luata de pe masina unui prieten, dar era f buna bateria de 60A, cum am dat-o jos pe cea veche si am pus-o pe asta invartea electromotorul de ziceai ca nu-i adevarat, parca era bagat in priza, faceam porniri repetate si invartea f repede de fiecare data, deci bateria era buna. Nu mai inteleg nimic, ieri dimineata abia a pornit, pe la a 2-a sau a 3-a cheie invartita cu greu. Ieri cand am plecat la serviciu dupa 8 ore iar, extrem de greu a pornit. In schimb, azi dimineata, a pornit foarte ok ! a invartit bine, aproape ca noua.. Ieri seara, dupa 5 minute de stat pe avarii (avariile cred ca consuma f putin) a pornit foarte greu..abia invartea In schimb, dupa ce am lasat-o 3 ore parcata a pornit imediat ! ba chiar am oprit-o sa incerc din nou, si iarasi a pornit bine ! Deci ma depaseste grav problema asta.. nu mai inteleg nimic.. ba se descarca in 5 minute.. ba nu se descarca nici in 3 ore nici peste noapte.. ba se descarca peste noapte.. Oare nu stiu eu sa masor cu ampermetrul, deci l-am setat pe 10A si l-am legat intre borna minus a bateriei si cablul de minus al masinii: Valoarea indicata a fost 0,25 cu cd-player si 0,20 cu cd-playerul scos complet din bord. Asta nu inseamna 250 mA respectiv 200mA ? eu asa stiu. Si teoretic trebuie sa ai maxim 50-60 mA in stationare. This post has been edited by Addy05: Oct 17 2013, 09:16 AM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Da, se pare ca ai masurat corect. Dar, dupa ce ai incuiat masina, cat timp ai observat valoarea? Sunt unele module in masina care intre in stand-by ceva minute dupa ce ai incuiat masina.
S-ar putea sa ai o problema cu ceva ce nu intre in stand-by, sau poate cu un contact de la o usa, portbagaj? E32 avea un consum de ceva sute de mA cand avea o usa deschisa.. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 09:16 PM |