![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Mai devreme sau mai tarziu toti ajungem sa ne intrebam lucrul asta
![]() Problema la mine sta in felul urmator: am de gand sa curat toata podeaua masini de grund,mastic,bitum, si ce se mai gaseste pe acolo pana la tabla curata, cu perie de sarma rotativa montata pe polizor unghiular. Iar intrebarea mea este ce produse as putea folosi pentru a tine rugina la distanta si de a proteja tabla in timp ? M-am uitat pe internet sa vad cam ce as putea folosi dar in loc sa ma luminez mai mult m-am blocat... This post has been edited by 05aBi: Jul 22 2013, 06:09 PM -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Multi o tratam indiferenta...
On topic, nu stiu. Ma gandesc ca daca ai curatat la tabla, nu mai ai rugina de tratat ci doar tabla de protejat. Tot mintea mea debiteaza ca grundul e bun de dat ca sa patrunda in rugina sa nu mai fie poroasa (ca buretele), sa nu mai tina apa in ea, oprind in felul asta extinderea ruginei. Si vopseaua are calitatile grundului dar nu e la fel de capabila, nu patrunde atat de bine in rugina. Debitez bine sau zic prostii? ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 22nd June 2025 - 02:14 PM |