![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 2 Joined: 29-March 13 Member No.: 47,101 Car: e39 Engine: 2.5 CMC ,143 CP ![]() |
Buna ziua in primul rand!Detin un Bmw 525tds din 98 de 143CP automat...de ceva vreme am observat ca pierdeam motorina aveam pata sub masina oriunde o parcam masina pornea si mai greu la cald simptomele pt care toti mau trimis la pompa de injectie...toate bune si frumoase...am fost la un service mi sa dat jos admisia sa vad pe unde curge...intre pipele care intra in pompa de la injectoare este un surub pe interiorul caruia se afla un oring bineinteles ca mecanicul sa informat la un pompagiu daca se poate desface si schimb raspunsul fiind afirmativ pana aici toate bune si frumoase...sa pus la loc totul in ordine dar a inceput dezastrul masina nu mai porneste doar cu spray sta la relantiu nu se opreste dar daca o accelerez in 5 mii si o las dintr-o data moare...cine ma poate ajuta sa inteleg ce sa intamplat?Unde sa fie problema?Va multumesc anticipat !!!
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
Dieselul trebuie sa porneasca foarte usor daca are ce ii trebuie
Verifica mai intai bujiile daca functioneaza Apoi ar fi bine sa vezi si ce compresie face iar ultima veriga este circuitul de injectie care ori prinde aer ori nu este la punct pompa ori e obosita si nu face presiune suficienta. Tds urile nu sunt motoare stralucite dar intretinute bine merg binisor Nu o mai porni cu spray de pornire .... nu faci decat sa o omori mai repede |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 10th August 2025 - 06:03 PM |