![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 83 Joined: 17-October 09 From: Ro/Vs Member No.: 3,001 Car: E28 Engine: M10 90cai ![]() |
Salut!
Mi-am tras cotetz ![]() ![]() Va prezint noua mea jucarie... BMW 518 E28... Are oglinzi electrice... Jante pe 14"... Perdelute pt luneta... Nu are servodirectie... Are cateva zone cu rugina... dar nu e grav... -------------------- ex E36 M41 -> M51
ex E38 M60B40 actual rechin E28 518 :) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 83 Joined: 17-October 09 From: Ro/Vs Member No.: 3,001 Car: E28 Engine: M10 90cai ![]() |
Nu prea imi pare mare smecherie acest gen de conversie... pana la urma daca vreau altceva ma risc si pun un M43 sau chiar M44 ca am vazut la preturi accesibile...
Momentan sunt multumit de motorasul meu ![]() ![]() Ma enerveaza indicatorul temperaturii lichidului de racire... de cand am masina niciodata nu a ajuns acul la jumate... nici dupa ce am schimbat termostatul... cel mai mult a ajuns pe la 50-60grade dupa cum indica pe ceasuri... Motorul este ft cald... carcasa termostatului este incinsa...furtunele sunt tari (este presiune in sistem)... furtunul de sus este cald...cel de jos care comunica cu termostatul este rece... radiatorul este cald doar in partea de sus... in interior baga caldura destul de bine ... Ce parere aveti? Este vreo problema? sau e normal asa? -------------------- ex E36 M41 -> M51
ex E38 M60B40 actual rechin E28 518 :) ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:42 PM |