![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 83 Joined: 17-October 09 From: Ro/Vs Member No.: 3,001 Car: E28 Engine: M10 90cai ![]() |
Salut!
Mi-am tras cotetz ![]() ![]() Va prezint noua mea jucarie... BMW 518 E28... Are oglinzi electrice... Jante pe 14"... Perdelute pt luneta... Nu are servodirectie... Are cateva zone cu rugina... dar nu e grav... -------------------- ex E36 M41 -> M51
ex E38 M60B40 actual rechin E28 518 :) ![]() |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Daca a fost pe carburator inainte s-ar putea sa difere axa cu came si sa vina pinionul de la delco pe invers.Daca e asa si vrei sa schimbi chiulasa s-ar putea sa te trezesti ca fantele pistoanelor sunt invers asezate fata de fantele chiulasei.Problemele astea au fost la rechini...acum nu stiu cum e la tine.Eu asa am patit cel putin.Poti sa schimbi doar axa cu came daca pistoanele sunt ok la fante.Bafta!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Numai motoare foarte vechi au pinione inversate la delcou, are legatura cu vechimea si nu cu sistemul de amestec. Chiar nici nu stiam ca si la E12 mai a fost folosit stil veche de pinion la distribuitor. La E28 nu cred ca mai ai ghinionul asta.
1502 si 2002 asa aveau, invers. Parca si rotorul se invarte invers. Pistoane si camere de ardere au fost si ei cu variante dieferite la M10. Au fost optimizate pentru compresie corecta, pentru carburatie, injectie. Ca sa faci conversie ca la carte probabil te obliga sa schimbi juma' de motor, dar cred ca un L-jet in stare buna pe care o pui pe un M10 in rest neschimabt va merge satisfacator. Eu nu as pune l-jet in loc de carburatie simpla. Mi se pare mai fragila, nu e ca motronic. Cred ca as pune un L-jet bun in loc de Solex 4a1 sau Zenith inat 35/40, care sunt carburatoare mai pretentioase. Dar nu si in loc de Solex 36-40 pdsi, pentru ca e un carburator foarte simpist si usor de intretinut, si cu performante rezonabile. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:42 PM |