![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
De cand am vandut yaris (masina sotiei), de fapt cu ceva saptamani inainte, suntem in cautare de o masina SH. Sotia initial voia tot ceva de clasa mica, eu m-am opus pentru ca este inutila dpdvd al meu. Cand merge ea singura cu ea e inutil de mare, cand mergem ca familia (nu avem alta masina, ma rog E12, dar nu are AC, si fier in zone importante) e prea mica.
Asa ca am pomenit de BMW, audi, si s-a lasat convins de o masina mai mare, mai ales dupa ce am vazut un Volvo S40 1.6d, de care s-a indragostit dar care a picat dupa ce o verificare a scos km adevarati de 163.000 (93.000 la bord, desigur). Acuma, a aparut alceva. Un prieten de familia isi vande passat cc. E primul proprietar, masina e din 2010, motorizare 2.0 tsi. Am fost s-o vedem, e faina, dar nu te da pe spate. Avantaje, 34.000 la bord, inca in garantie. Dezavantaje, e destul de lunga (mai lunga decat passat) si are doar 2 locuri in spate. Intre timp a gasit pe net un kit de conversie la 3 locuri, dar sotia tot cu Volvo S40 sau chiar V50 a ramas indragostita. Voi ce ati alege? Passat-ul cc, sau S40 / S50? Sa zicem ca la banii si an de constructie identici. ps. BMW am vazut numai tepe sau foarte scumpe. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci sa intelegem ca sotia ta alege masina?
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Normal.
Cand am in chestionarul nostru ce consider eu important la o masina, a iesit E12 pe primul loc. Masini noi sau aproape noi mi se par bani aruncati si un factor de stress in plus pentru ca o reparatie costa mai mult. Prefer ceva mai veche si bine echipat. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 766 Joined: 28-October 07 From: iasi Member No.: 1,243 Car: E28,E39 Engine: M21,116CP M57 193CP ![]() |
Masini noi sau aproape noi mi se par bani aruncati si un factor de stress in plus pentru ca o reparatie costa mai mult. prostii cine te pune sa faci reviziile la reprezentanta? Eu (mai bine zis sotia) am o corsa 1.3cdti am luat o la sfarsitul lui 2011 cu 42 000km cu toate reviziile facute la reprezentanta de atunci i am dublat kilometrajul si nu am schimbat decat ulei, filtre si cauciucuri numarul de km e ceea ce conteaza la o masina, apoi clasa din care face parte (nu am pretentii sa ma simt in corsa ca in e39 dar si taxele si costurile sunt altele) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
cine te pune sa faci reviziile la reprezentanta? Garantie in primul rand. Apoi mai are un avantaj discutabil la valoarea de revanzare (scheckheftgepflegt). Dar nu asta voiam sa zic. De exemplu, una e sa sa se strice un amortizor la E12, alta e la passat care are suspensie cu 3 nivele de confort. Sau o aripa SH. Cred ca la masini peste o varsta anume, costul de o reparatie este mai controlabila din cauza ca sunt mai simple si pentru ca ai variante de ales in ce tine sursa de piese. Corsa nu e ca passat, banuiesc. In fine, topicul nu mai are relevanta - am ales passat-ul. Am facut un test drive care a inclus parcare la spic la bloc, parcare juma' pe trotuar pe locul meu de adp. Sotia a facut toate manevre si a ajuns la concluzie ca se poate conduce si o masina de marimea asta. A facut si ceva parcari asistate in coloana, e interesant, misca volan de unu singur si stai sa te intrebi daca intri in gard sau nu. Si eu am miscat-o prin Bucuresti, si prin parcari. E o masina pe care o simti, se conduce usor. Nu fuge ca BMW dar si consumul e altfel. Are comportament de motor turbat si suna un pic a diesel. In trafic semi liber - semi aglomerat, plecat cu motor rece am scos un consum de 10,8% pe distanta Bucuresti noi - Militari. Ce nu e rau deloc pentru un benzinar de 2.0 si greutate pe care o are masina. Puncte de penalizare a primit din partea mea pentru lipsa de vizibilitate cand mergi cu spate. Are luneta (si asa mica) si geamuri spate (mici) colorate si nu vezi nimic cand e intunecat afara. PDC e de baza + oglinzile laterale. Mai scartaie una-alta si ambreiaj (?) scoate un zgomot cam dubios cand urci bordura cu turatie mica. Si scaune sunt tari. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 08:05 PM |