![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare!
A trecut ceva timp de cand am luat masina si a venit timpul sa i fac topic.Cum nu am scapat de "microbul Bmw" ,i am cumparat fratelui mai mic un 320 din 1982,cutie 5 tr, in speranta ca ma va lasa sa mesteresc si eu pe la ea si poate sa o si conduc putin.Am antecedente cu E12 le pe care l am avut,nu prea stiam ce trebuie facut si m-am inecat ca tiganul la mal cu el,am bagat bani fara cap si nu a iesit nimic concret. Cu e 21 e alta poveste:- -tinichigerie complet,aripi noi,pasaje noi,pragurile inca nu le am vazut cum trebuie dar vedem,lonjeroanele imbracate.Apoi curatata "bini di tat" pe dedesubt cu demontatul de rigoare a tot ce inseamna aticulatii,tobe,absolut tot.Grunduita si antifonata cu ceva de calitate,nu antifon care se cojeste dupa 2 spatamani. -Am amortizoare date de proprietar,galbene si o sa le duc la intarit,garda e ok cum e acum nu vreau nici mai inalta nici mai joasa. -Motorul e 2.0 combinatie intre jetronic si motronic.Injectoarele sunt de 2.5.Cu asta sper sa i cumpar alt motor caci nu mai vreau complicatii.Din fabrica a fost carburatie,am si carbul Solex 4A1 dar nu cred ca l fac eu vreodata sa mearga cu ala. -Interiorul e cam uzat,am de la un vecin niste scaune recaro de la e 21 care l-a avut,bordul e crapat si nu stiu ce sa i fac,fetele de usi arata binisor -Vopseaua-o sa fie tot mov ca in talon -Evacuarea e originala de 2.3 dar tobele finale o sa le schimb...nu cred ca mai au site in ele si nu mi place nici cum arata strambe -Franele-inca cercetez poate reusesc sa i pun discuri si pe spate si discuri ventilate fata(trebuie sa vad ce implica) -Trapa functioneaza,nu stiu inca daca ploua in ea(mentionez ca nu am manivela la turela. Am cumparat si prima piesa pentru el,un eleron original ,cel de pe masina e urat de tot.Urmeaza sa i cumpar pasajele spate ca sa o pot baga la tinichigerie.Am vorbit cu tinichigiul si mi a cerut 2 mil pentru tot ce trebuie facut la masina cu conditia sa l ajut.Toate piesele o sa fie alamite si nu sudate,zicea ca nu se decaleste tabla ca la sudura cu sarma. Pun si poze ,cateva facute in fuga.Ultima e cu eleronul achizitionat. This post has been edited by eugene12: Nov 25 2012, 07:46 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Noutati!Ala micu a schimbat bujiile azi(eu n aveam chef de murdarit pe maini) si apoi am pornit-o.A pornit repede dupa 3 saptamani cred si am vazut ca totul e din avans:trebuie sa fie maxim in dreapta si nici nu a mai dat rateuri pe esapament.O problema care persista:dupa ce porneste merge destul de prost cand o turez(in 4-5 cred) se incalzeste si tot asa merge.Opresc 10 min ,cand o pornesc merge ceas.De 3 ori am observat chestia asta.De la ce sa fie?
Am uitat:o sa i desfac si distributia sa vad care o treaba pe acolo This post has been edited by eugene12: Dec 26 2012, 10:21 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 03:55 AM |