Probleme bmw e21 |
Probleme bmw e21 |
Dec 9 2012, 08:14 PM
Post
#1
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Deci am ceva probleme la rechin cu temperatura de la circ si pana acasa 28 de km cu masina lasata sa se incalzeasca(socu tras pana la 1000 rpm 10 minute cat trag o tigare ) nu se duce acul de la temperatura mai mult de prima liniuta de dupa albastru iar mie nici o data de cand am mers cu rechinu nu mi-a ajuns acul la jumate sau un pic mai in spate de jumate.... Radiatorul are vesnica lui problema pierde apa pe la vasul de expansiune... sincer eu am completat cu apa dar de fiercare data cand lasa balta pe jos parea mai mult apa decat apa si antigel imi cam lasa impresia ca nu are antigel in instalatie si defapt mai mult apa. Aaa si sa nu uit abia baga caldura cu aeroterma data blana desi uruie ca toti draci abia sufla aer cald....Este posibil ca termostatul sa fie devina ? cum as putea sa testez termostatul sa vad daca e in mintile lui inainte de a da bani pe altul...Iar ca producatori de termostate ce recomandati Febi , Wahler sau vernet(82 grade) intrebare...cum se aeriseste instalatia de racire ? cei drept nu stiu ...
This post has been edited by Halogen: Dec 9 2012, 08:20 PM |
|
|
Dec 15 2012, 10:16 PM
Post
#2
|
|
100% BMW corupt Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 |
Mda am incercat sa ajung la circ am pornit-o....am ramas fara benzina m-am dus la benzina am luat 5L am pornit-o si am lasat-o cu socu tras pornita sa se incalzeasca culmea era socu la maxim ea nu se tura mai mult de 2000 RMP ....si daca lasam socu murea de tot...am zis oky pana se incalzeste s-a incalzit un pic am dat sa ies din parcare patinam in draci abia am iesit din parcare cu ajutorul a 2 oameni am pornit spre circ la nici 4 blocuri de mine s-a oprit motoru s-a aprins martorul de ulei si bateria am cautat un loc sa o trag pe stanga sa nu incurc traficul am dat sa o pornesc dau la cheie dau la cheie mult si bine nu se intampla nimic...o mai las dau la cheie iara se aude fas de la carburator dau o mai pornesc o las mai mult o sprituiesc dintr-o data mare boooommmm pornit alarme de la masini oameni pe geam si fum negru in spate...m-am cacat pe mine am zis gata am crapat motoru.....cand ma duc in spate si ma bag sub masina sa vad de unde a iesit fumu ala toba finala a pleznit toata ce sa mai m-am panicat chemat femeia hai sa impingem la un mic popas am zis hai sa incerc sa-i dau o cheie nexam sa porneasca tot bolborosea pe evacuare bum bum am zis lasa ca fac alta prostie....si am impins masina pana acasa suntem praf amandoi mai stau un pic si ma duc pana jos sa-i fac o poza la toba sa vad si eu ce kkt am bubuit....2 variante ori am avut dop de gheata la intrare in finala ori gase ne arse acumulate in toba finala si bum .....cert e ca acum nu mai porneste nici moarta ca experienta imi vine sa rad cu hohote ca intamplare mi-e sa nu se fi mai grava treaba la motor..... acum tre sa ma scarpin in c** de o toba si sper ca doar atat...
PS: oricum toba era extrem de urata si nu-mi placea parca era de dacie This post has been edited by Halogen: Dec 15 2012, 10:23 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th June 2024 - 06:09 AM |