![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Deci am ceva probleme la rechin cu temperatura de la circ si pana acasa 28 de km cu masina lasata sa se incalzeasca(socu tras pana la 1000 rpm 10 minute cat trag o tigare
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 9 2012, 08:20 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Mda am incercat sa ajung la circ am pornit-o....am ramas fara benzina m-am dus la benzina am luat 5L am pornit-o si am lasat-o cu socu tras pornita sa se incalzeasca culmea era socu la maxim ea nu se tura mai mult de 2000 RMP ....si daca lasam socu murea de tot...am zis oky pana se incalzeste s-a incalzit un pic am dat sa ies din parcare patinam in draci abia am iesit din parcare cu ajutorul a 2 oameni am pornit spre circ la nici 4 blocuri de mine s-a oprit motoru s-a aprins martorul de ulei si bateria am cautat un loc sa o trag pe stanga sa nu incurc traficul am dat sa o pornesc dau la cheie dau la cheie mult si bine nu se intampla nimic...o mai las dau la cheie iara se aude fas de la carburator dau o mai pornesc o las mai mult o sprituiesc dintr-o data mare boooommmm pornit alarme de la masini oameni pe geam si fum negru in spate...m-am cacat pe mine am zis gata am crapat motoru.....cand ma duc in spate si ma bag sub masina sa vad de unde a iesit fumu ala toba finala a pleznit toata
![]() PS: oricum toba era extrem de urata si nu-mi placea parca era de dacie ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 15 2012, 10:23 PM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th June 2025 - 07:03 PM |