![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,032 Joined: 5-June 11 From: Bucuresti Member No.: 17,575 Car: BW E39 530D Engine: M57 ![]() |
Deci am ceva probleme la rechin cu temperatura de la circ si pana acasa 28 de km cu masina lasata sa se incalzeasca(socu tras pana la 1000 rpm 10 minute cat trag o tigare
![]() ![]() ![]() This post has been edited by Halogen: Dec 9 2012, 08:20 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
1. termostatul scoate-l si pune-l la fiert, intr-un vas, si vezi daca se deschide sau nu.
2. radiator din ala aveam si eu, fix acolo vasul de expansiune era subred, pierdeam lichid ca la balamuc. rezolvare: radiator de M20, cu vasul de expansiune lateral. Problema mea era alta: se incalzea atat de rau, ca trebuia sa dau drumul la caldura in masina ca sa racesc motorul. Mergeam si iarna cu trapa deschisa, fun stuff. Verifica termostatul, ca nu-i greu, mai ales daca tot vrei sa schimbi antigelul. Daca deschide inainte sa fiarba apa, e posibil sa ai o problema cu pompa de apa. Depinde. Verifica si la mana, ca nu-i greu, cand stii ca tre' sa fie cald motorul, pop the hood si strange furtunele. Vezi daca-s calde, verifica traseul. Cu radiatorul nu prea ai ce face, si eu am incercat solutii dar n-a tinut nici una. Schimba-l cand poti si aia e. Cu schimbat lichidul... pune masina in panta, scoate furtunul cel mai de jos, roaga-te sa nu treaca un politai care stie ce-i aia poluare a mediului, sa nu-ti iei amenda. Ori varianta 2: urc-o pe una bucata bordura si sa stea cu nasul peste un canal, sa nu se vada. Oricum si multe service-uri arunca antigelul tot in canal. Concluzie? SCOATE MASINA PE STRADA! DE-A LATUL! -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th August 2025 - 11:16 PM |