![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Cand nu stim cat sa dam pe una sau alta
![]() Asa ca si incep: Cat sa dau pe un M10B18 complet (de pe urs)? Si cat sa cer pe un M20B20 la fel de complet (tot de pe E30)? Macar orientativ, ca ultimele 2 preturi pentru M10 le-am primit de 300 si 350E - cu explicatia ca multi ursi au fost 316/318 si acum lumea cauta motoare sa-si omologheze - ceea ce-i si cazul meu ![]() Partea a doua, chiar nu mi se pare mult sa cer 550 ron pe M20 in conditiile in care motoru'i chiar bun. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
eu am dat 600 lei pe un m20b20 care abia a rezistat 30 de km si acum cer 600 pe un m30b28 care functioneaza ok (consuma benzina ce-i drept, dar tine de reglaje)...life is unfair
-------------------- ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 09:28 AM |