![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Salutare!
A trecut ceva timp de cand am luat masina si a venit timpul sa i fac topic.Cum nu am scapat de "microbul Bmw" ,i am cumparat fratelui mai mic un 320 din 1982,cutie 5 tr, in speranta ca ma va lasa sa mesteresc si eu pe la ea si poate sa o si conduc putin.Am antecedente cu E12 le pe care l am avut,nu prea stiam ce trebuie facut si m-am inecat ca tiganul la mal cu el,am bagat bani fara cap si nu a iesit nimic concret. Cu e 21 e alta poveste:- -tinichigerie complet,aripi noi,pasaje noi,pragurile inca nu le am vazut cum trebuie dar vedem,lonjeroanele imbracate.Apoi curatata "bini di tat" pe dedesubt cu demontatul de rigoare a tot ce inseamna aticulatii,tobe,absolut tot.Grunduita si antifonata cu ceva de calitate,nu antifon care se cojeste dupa 2 spatamani. -Am amortizoare date de proprietar,galbene si o sa le duc la intarit,garda e ok cum e acum nu vreau nici mai inalta nici mai joasa. -Motorul e 2.0 combinatie intre jetronic si motronic.Injectoarele sunt de 2.5.Cu asta sper sa i cumpar alt motor caci nu mai vreau complicatii.Din fabrica a fost carburatie,am si carbul Solex 4A1 dar nu cred ca l fac eu vreodata sa mearga cu ala. -Interiorul e cam uzat,am de la un vecin niste scaune recaro de la e 21 care l-a avut,bordul e crapat si nu stiu ce sa i fac,fetele de usi arata binisor -Vopseaua-o sa fie tot mov ca in talon -Evacuarea e originala de 2.3 dar tobele finale o sa le schimb...nu cred ca mai au site in ele si nu mi place nici cum arata strambe -Franele-inca cercetez poate reusesc sa i pun discuri si pe spate si discuri ventilate fata(trebuie sa vad ce implica) -Trapa functioneaza,nu stiu inca daca ploua in ea(mentionez ca nu am manivela la turela. Am cumparat si prima piesa pentru el,un eleron original ,cel de pe masina e urat de tot.Urmeaza sa i cumpar pasajele spate ca sa o pot baga la tinichigerie.Am vorbit cu tinichigiul si mi a cerut 2 mil pentru tot ce trebuie facut la masina cu conditia sa l ajut.Toate piesele o sa fie alamite si nu sudate,zicea ca nu se decaleste tabla ca la sudura cu sarma. Pun si poze ,cateva facute in fuga.Ultima e cu eleronul achizitionat. This post has been edited by eugene12: Nov 25 2012, 07:46 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 637 Joined: 30-January 08 From: bucuresti Member No.: 1,439 Car: EX E12/E36 Engine: 1.8 /318is m44 ![]() |
Batranelul nu se da batut dar de 2 zile nu mai porneste.Se ineaca rau de tot.A pornit la sfert dimineata apoi s-a oprit.A mai pornit odata ,s a oprit.Acum invarte si da cu tunul pe esapament.Pana la transpalnt trebuie sa vad ce are:sonda temperatura,asta are al sapte lea injector?poate il anulez!
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Nu are a 7-a injector, ca e motronic.
Cand e inecat, incearca sa pornesti cu acceleratie calcat la max (MAX), atunci calc nu mai da comanda la injectoare. E facut deliberat just in case. Calculator foloseste semnal de WOT ca semnal ca sa nu mai injecteaza benzina cand dai la cheie. Si poti incerca sa pornesti cu mufa de la debitmetru scos, eu asa am reusit sa pornesc un E32 inecat la -11 grade. La tine nu stiu daca sonda de temperatura e ok, cauta pe net daca gasesti valori, si verifica cu un ohmmetru daca e portivit ce ai pe masina. Si debitmetru poate sa fie o cauza. Si supapa de presiune. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 05:14 AM |