![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 126 Joined: 7-January 06 Member No.: 151 ![]() |
salut!
m-am apucat sa imi reconditionez motorul si am intampinat o mica problema de care nu sunt sigur . arborele a fost rectificat si acum problema e ca nu stiu ce cuzineti sa iau;adica pe langa cota mai exista si un cod de culoare care reprezinta o toleranta. in cazul meu cuzinetii sunt sunt albastrii si rosii si nu stiu in ifnctie de ce se aleg. cuzinetii mei erau cei originali si pe ei exista ambele coduri si de rosu si de albastru. pe bloc am puncte rosii pe arbore puncte albastre;ce cuzineti trebuie sa iau? -------------------- e30 335i
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cuzinetii de fabrica vin separat jumatatea din partea de sus de jumatatea din partea de jos. Sus sunt albastrii si jos sunt rosii. Masori vibrochenul la un atelier cu scule bune ca sa aflii la ce cote este si sa stii ce comanzi, eventual il si echilibrezi/rectifici daca tot il ai dat jos.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 29-August 10 From: Braila Member No.: 3,518 Car: E34 Engine: m30 3.5 211CP ![]() |
cuzinetii de fabrica vin separat jumatatea din partea de sus de jumatatea din partea de jos. Sus sunt albastrii si jos sunt rosii. Masori vibrochenul la un atelier cu scule bune ca sa aflii la ce cote este si sa stii ce comanzi, eventual il si echilibrezi/rectifici daca tot il ai dat jos. salut, am si eu un m30b35 si am o probl cu cuzinetii la un piston ....sau dus..(sunt foita de hartie)...e vreo probl daca nu scot arborele...si doar masor biela acolo sa vad ce cuzineti iau?care sunt reparatiile?adik....cat tre sa imi indice la cota 0 de ex?ai mei nu au nici o culoare.....sunt metalizati ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th August 2025 - 03:54 AM |