![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Vreau sa-mi schimb cei 2 acc, sunt morti. Benzina indica aiurea, turometrul si economizorul nu merg si nici apa nu-i ok. I-am masurat, n-au tensiune deloc.
M-am uitat pe net, cea mai buna varianta mi se pare cea de aici: http://www.unofficialbmw.com/phpBB/viewtopic.php?t=34256 unde acumulatorii sunt scosi din bord, pusi in torpedou (ori alta locatie la indemana). Ai mei sunt la fel ca cei din link, jumatate AA sau 2/AA cum scriu ei. Am observat ca tipul a folosit acelasi form factor, desi, daca tot ii scot de acolo, nu vad de ce n-as putea folosi orice alta baterie de 3.0v si 900mAh. Am sa folosesc si un soclu pentru baterii ca sa le pot inlocui mai usor. Plus de asta, oricum nu-i folosesc pe soclul din placa. Pareri? -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Tensiunea nu-i intotdeauna un indice al sanatatii acumulatorilor. Pune si tu o rezistenta pe fiecare din ei ei (de pilda 1k) si cu ampermetrul in serie si vezi ce curent scot in sarcina (la 1k ar trebui sa scoata cam 3mA). Poti micsora rezistenta si la 100R si daca scoate 30mA atunci acumulatorul sigur e bun. Daca scoate intai normal si apoi in cateva secunde ajunge spre 0 e dus.
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 9th August 2025 - 02:09 PM |