![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am problema asta de cand am montat bordul de e28 cu tot cu aeroterma si electrica,pe e12,acum 4ani..
adica: face caldura,chiar periculos de mult,dupa 2km incepe sa bage o adiere,dupa 10km nu mai stai in ea. asta cu potentometru de rece-cald(albastru-rosu) dat la maxim pe rosu,cald. daca vreau sa dau mai mica temperatura,la jumate intre cele 2 culori sau chiar aproape de rece,baga aceasi temperatura ca pe maxim,e nevoie sa il dau pe rece(albastru) la maxim ca sa opreasca aerul cald. adica intr-un cuvant,nu se mareste micsoreaza temperatura de caldura odata cu actionarea potentiometrului cald rece,ci e ceva de genu ON OFF... sunt 2 variante,nu stiu daca o sa stau sa surubaresc acum in ger,m-am obisnuit cu caldura masiva din masina,si deschid geamul,cand ma sufoc,spre disperarea si uimirea unor participanti la trafic care au gheata pe parbriz pe interior ![]() variantele ar fi:robinetul ala electric,din fata de deasupra electromotorului,nu mai regleaza treptat,ori potentiometrul din bord,asta cu albastru-rosu,nu mai da bine informatia,stiu ca aveam un radio odata care la fel mergea volumul ori deloc ori maxim ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
yep, valva regleaza doar debit, dar stie doar doua valori de debit: 0 sau 1.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ajunge, daca moduleaza in timp in 5 trepte de exemplu (si pe diferenta de set-point si temperatura actuala):
00000 (cald 0%) 00001 00011 00111 01111 11111 (cald 100%) face mai multe sau mai putine caldura, cu o rezolutie in functie de trepte. Nu stiu exact cum e facut, la e32 insa sa auzea ritmic inchidere - deschidere la valva. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 03:37 PM |