![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Am problema asta de cand am montat bordul de e28 cu tot cu aeroterma si electrica,pe e12,acum 4ani..
adica: face caldura,chiar periculos de mult,dupa 2km incepe sa bage o adiere,dupa 10km nu mai stai in ea. asta cu potentometru de rece-cald(albastru-rosu) dat la maxim pe rosu,cald. daca vreau sa dau mai mica temperatura,la jumate intre cele 2 culori sau chiar aproape de rece,baga aceasi temperatura ca pe maxim,e nevoie sa il dau pe rece(albastru) la maxim ca sa opreasca aerul cald. adica intr-un cuvant,nu se mareste micsoreaza temperatura de caldura odata cu actionarea potentiometrului cald rece,ci e ceva de genu ON OFF... sunt 2 variante,nu stiu daca o sa stau sa surubaresc acum in ger,m-am obisnuit cu caldura masiva din masina,si deschid geamul,cand ma sufoc,spre disperarea si uimirea unor participanti la trafic care au gheata pe parbriz pe interior ![]() variantele ar fi:robinetul ala electric,din fata de deasupra electromotorului,nu mai regleaza treptat,ori potentiometrul din bord,asta cu albastru-rosu,nu mai da bine informatia,stiu ca aveam un radio odata care la fel mergea volumul ori deloc ori maxim ![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sau,ii anulez membrana aia care obtureaza trecerea apei in functie de reglajul care il dau din habitaclu,numai sa fiu atent la garnitura de etansare,stiu,,
zicea un coleg mai sus sau parca in alt topic asemanator,ca electrovalva asta are si un rol de a mentine o anumita presiune spre calorifer,daca pun direct tur motor in calorifer nu il buseste? sau,oricum,o electrovalva NOUA la vremea ei,cu caldura pornita in blana,trecea apa prin ea neobturata ca si cum ar fi fost anulata? legat de furtunasul de aer din admisie spre senzor habitaclu,l-am anulat de prin toamna,cu toate astea reglajul mai rece-mai cald merge perfect...sau asa e risc sa se incinga rezistenta senzorului si sa se arda mai rpd? This post has been edited by db85amd: Jan 31 2012, 12:29 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
sau,ii anulez membrana aia care obtureaza trecerea apei in functie de reglajul care il dau din habitaclu,numai sa fiu atent la garnitura de etansare,stiu,, zicea un coleg mai sus sau parca in alt topic asemanator,ca electrovalva asta are si un rol de a mentine o anumita presiune spre calorifer,daca pun direct tur motor in calorifer nu il buseste? sau,oricum,o electrovalva NOUA la vremea ei,cu caldura pornita in blana,trecea apa prin ea neobturata ca si cum ar fi fost anulata? legat de furtunasul de aer din admisie spre senzor habitaclu,l-am anulat de prin toamna,cu toate astea reglajul mai rece-mai cald merge perfect...sau asa e risc sa se incinga rezistenta senzorului si sa se arda mai rpd? am verificat acu dimineata,dupa cca 30km efectuati,furtunul care intra in electrovalva e mai cald ca cel care iese...deci inseamna ca nu mai deschide cat trebuie?! ca blocata nu e,repet,daca dau de rotita pe aer mai rece merge,deci ea functioneaza cat de cat.. -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 10:51 PM |