![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de vreo 2-3 saptamani,am sesizat o greseala,ca sa-i zic asa,la sistem franare la mine,E12..
adica,cand opresc mai in forta,sanu nu neaparat in forta,dar nu lin oricum,mi se pare ca nu se opreste cum trebuie,inainte opream mai bine de la 60 la ora sa dau un ezemplu,acum am impresia ca nu mai se opreste brusc masina,ea tto se duce si eu sunt cu pedala apasata.e ca si cum franezi cu motorul oprit,pedala e tare ,apasata insa masina nu se opreste ok.insa atunci pedala sta sus,cand franezi cu motoru oprit,mai ales daca faci 2-3 pedale e sus de tot. e,la mine e undeva la jumate apasata. sa fie nevoie de o aerisire?se poate ca asa din senin sa fi tras aer pe undeva? imi pare imposibil... Contexte: -placute fata sunt noi,daia le-am schimbat,am zis ca de la placute e -saboti spate noi,din vara -discuri fata vechi,insa nu au grad nici 1mm,am mers cu masini care aveau grad mare si ingheta frana -pompa de frana e ok,nu pierde lichid,de altfel are garnituri noi,puse acu 1 an -lichid frana nu scade -tulumba de frana ok,din moment ce nu sufla,am mai avut acu 3-4 ani prob cu o tulumba care cred ca se crapase membrana in ea ca sufla,ca si o roata care se desumfla ---....si in final,tamburii spate precizez ca sunt uzati,au 2mm grad,si din cauza asta nu am putut regla sabotii bine,ca daca i reglam aproape de tambur,cum trebuie,nu mai intra tamburul pe saboti din cauza buzei de uzura...dar sa nu franaze ok ca sunt tamburii uzati!?...asa mult conetaza parereal lor?daca aveam discuri si spate mai ziceam ca frana spate are ceva prompt de spus.... This post has been edited by db85amd: Feb 17 2011, 08:21 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
prin ce se manifesta defectul unei tulumbe de frana?
una din simptome o stiu,se sparge membrana in ea si atunci fasaie inauntru acolo,asta stiu pt ca am patit acu 3-4 ani intreb pt ca uneori am frana mai jos alteori mai sus(normala)..mai ales dimineata primii km cat e mai rece motoru si sta mai turat,si normal ca vacuumu din admisie trage mai cu putere din tulumba,am frana super...apoi pe masura ce se stabilizeaza turatia la 700-800rpm scade si performanta franei,,,tot cred ca e de vina ceva supapa(valva cu unisens am probat alta) sau tulumba This post has been edited by db85amd: Jan 20 2012, 09:11 AM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Ma gandesc daca nu esti prea pretentios. Diferenta este mare?
E12 al meu nu franeaza 2 zile la fel. Uneori mai usor, altedata trebuie apasat un pic mai tare. Dupa ce am mers mult prin oras, iar devine mai sensibila pedala. Dar franeaza suficient, mereu. Nu am facu nici un fel de interventie la frane fata decat montat furtune noi, la frane spate am curatat pistonase si am pus garnituri noi, pentru ca erau vreo 2 blocate. LE: Tu ai frane pe vacuum de admisie, nu? Tulumba e ce trebuie? Poate e un pic subdimensionata. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 02:15 PM |