![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Salutare. Sunt Edi din Iasi, 38 ani si am devenit proaspat posesor de URS 320i sedan, an 1985. Masina am luat-o de la userul Erhabe(4T....) B-XX-MYG si se prezinta destul de bine pt. anii ei :
- la ext : tabla in linii mari e ok, bara spate e putin ruginita si e incompleta, lipsesc capetele; pe fata are bara M-Tech 1, difera insa nuanta; ceva rugina aripa spate stg; - la int. e de nota 10! Scaune, banchete, fete usi din piele, schimbate recent, arata ca noi; bord necrapat, totul functional; OBC - trebuie sa mai studiez aici; - motorul trage bine, probleme cu turatia la ralanti - 1000 rot/min chiar si cand e cald motorul, dar are momente cand scade la 800; - pierderi de ulei, nesemnificative deocamdata: pe la garnitura baie, semering ax cardan -cutie, si .... normal pe la diferentiaL. Suficient, zic eu, dar trebuie rezolvate urgent; - jante Borbet pe 14", dar fara inele de centrare; intre 80-100 km/h trepideaza rau volanul! De rezolvat ! - consum ext. 6,5 l/100 km, interior ramane de vazut... Poze noi inca nu i-am facut, astazi am stat mai mult sub ea sa-i fixez esapamentul... era sa pierd toba finala pe drum. I-am schimbat filtrul de benzina, uleiul motor+filtrele au fost schimbate de curand. Incepand de astazi mainile mele incep sa arate altfel: sgarieturi si mult negru sub unghii!!! Bafta tuturor, am sa revin. This post has been edited by Edison: May 3 2011, 08:37 PM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 68 Joined: 19-May 10 From: Iasi Member No.: 3,398 Car: E30 Engine: M20B20 1990cmc 92 kw ![]() |
Dupa 2 deplasari Iasi-Bucuresti consumul, masurat la pompa, mi-a dat max. 7l/100 km, am avut reprize de pana la 140-150 km/h, in rest mers constant 100/110. Dupa cum spuneam mai sus, cand am cumparat-o i-am testat/curatat injectoarele cu un aparat profesional, apoi i-am schimbat pompa de benzina. Am omis atunci, din comoditate,sa schimb un furtun ce intra in pompa si care era destul de uzat... drept urmare, n-a durat mult si a cedat: in mers, am observat ca nu se mai tureaza peste 3000, m-am uitat, am verificat si tocmai crapase - incepuse sa piarda benz. L-am schimbat imediat, alte probleme n-au mai fost.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 06:42 AM |