![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
Acum cateva saptamani dau sa pornesc masina dupa ceva timp de stat, dau o cheie, doua 2 ... si deabia din a 3-a a luat-o. Desi in mod normal o lua la sfer, chiar dupa 5 luni de stat. In fine, toate bune si frumoase pana aici ...
Ies intr-o seara cu ea prin oras, si iar, din a 3-a cheie a luat-o ..., ma plimb eu ce ma plimb, stationez un pic ca sa vorbesc nitel la telefon cu cineva, iar motorul se opreste brusc, dau sa-l pornesc ... nimic. Cand dadeam sa pornesc masina, toate becurile erau aprinse si totul era normal ... iar atunci cand invart cheia la maxim ca sa invarta electromotorul, scade un pic intensitatea beculetelor din bord dar motorul nu zice nimic, nu invartea electromotorul de nici o culoare. Am schimbat electromotorul, a pornit la sfert din nou. Am fost nitel prin oras cu ea ... iar cand m-am intors si am dat sa o pornesc tot la fel facea ( asta dupa 5 min de stat, motorul era inca cald desi nu cred ca ar trebui sa aibe vreo relevanta acest aspect ), intensitatea beculetelor din bord scadea un pic iar electromotorul nu zicea nimic, deabia dupa vreo 4 - 5 chei am reusit deabia sa il fac sa invarta, unde a si luat-o ... Credeti ca o fi si cel de-al doilea electromotor prost ? Si as mai avea o nelamurire ... Motorul initial la a mea masina a fost un m20b20 carburici, si am zis sa ii pun injectie pentru ca era cam dereglat carburatorul si nu gaseam pe cineva priceput sa rezolve problema. O injectie pe vremea aia era cam 150 euro cu tot cu montaj iar un motor era 300, si asa am ales sa cumpar un motor complet doar de pus pe masina. La vremea actuala am un m20b20 L-jetronic si as dori sa-l omologhez, motorul dupa cum bine stiti este indentic cu cel pe carburici, asta daca e sa nu tinem cont de injectie si de cei 3 cai in plus. Intra oare la modificari artizanale ? Niste preturi orientative ar putea sa-mi dea cineva ? Stiu ceva de vreo 6 - 7 mil., dar mi se pare cam mult sincer pentru ca n-am facut cine stie ce modificare. -------------------- Baby Six
|
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
La asta ma gandeam si eu, dar totusi cum imi dau seama cand trebuie schimbata pompa de apa ? Inafara de sunetul pe care il scoate rulmentul atunci cand e pe duca si a pierderilor de apa. Cand o sa-ti ajunga apa la rosu cu toate ca termostatul e bun si sistemul de racire e bine aerisit, inseamna ca a picat pompa de apa... cel mai probabil asa se va intampla. pai si daca e cu pale de plastic,,,,e posibil sa se fi rupt din pale si nu mai baga corect presiune? in cazul asta,palele rupte nu faceau zgomot pe acolo?! ca doar nu se topeau Nu se rup palele, se invart in gol pe axul metalic. Cel putin la mine asa s-a intamplat si e mult mai probabil asa sa se intample. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 5th August 2025 - 01:28 AM |