![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
de ceva vreme,mi se cam afuma esapamentul,a ma refer la marginile evacuarilor.dupa ce o spal sunt curate,apoi in 40-50km se afuma la loc.fum nu da ca sa se vada,adica turata in loc la 3000maxim 4000rpm,ca mai mult nu ii dau nici in sarcina,nu da gram de fum.totusi acolo afuma.
sa aibe legatura si cu tachetii,ca au ceva joc?de 1 an ma tot tin sa merg sa ii reglez un pic ca s-au facut cam galagiosi,am tot amanat,sambata asta merg la cineva sa ii faca. debitmetrul...e ok zic eu,am 3 sigilate,cu toate 3 afuma la fel. fum negru stiu ca e de la amestec bogat,e drept ca eu nu am sonda lambada dar acu 2 ani cand am pus injectia motornic nu afuma iesirile de la esapament,sau nu ca acum benzina....bag de ani de zile 95 de la Petrom ca alt peco nu am in zona decat noname-uri -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
De la tacheti era fumul? Nu stiti care ii piesa responsabila pt a inchide alimentarea cand esti in frana de motor? La mine nu inchide de tot si bolboroseste pe toba...
This post has been edited by Adrian Pintea: Nov 13 2011, 10:31 AM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@Mihai; bine ca s-a mai potolit zgomotol. O sa ma uit in portbagaj daca nu din greseala le am luat acasa
![]() Nu stiti care ii piesa responsabila pt a inchide alimentarea cand esti in frana de motor? La mine nu inchide de tot si bolboroseste pe toba... Nu este o singura piese responsabila pentru asta. Este o decizie luat de catre calculator cand a. clapeta de acceleratie este inchisa si b. turatia motorului este peste o valuare anume (la e32 motronic era cam 1400, 1500rpm daca mai tin minte bine). Cand conditiile asta apar, calculator nu mai deschide injectoarele. Pe clapeta de acceleratie este un switch care trebuie sa da un semnal catre calculator cand clapeta este inchisa. Verifica daca mai merge si daca este pozitiionat corect. Stiu ca si Mihai a avut probleme cu switch ala, de exemplu. Am gasit un link cu ceva detalii: http://www.firstfives.org/faq/throttle/throttle.html -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:20 PM |