![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
l am cumparat sambata.prin intermediul unui prieten pt alt prieten:Paltfel masina ajungea la remat. din 77 original..si fara rugina.incredibil dar adevarat.vopsea originala.in afara de porcariile alea negre de stick er.care ascunde 2 3 infundaturi. masina porneste.nu merge f bine dar va merge. in rest pe tabla.bate orice e 21 care la m vazut pana acuma
2000 cmc 4 cilindri -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si asta tot la remat mergea.din fericire a fost salvata cu 2 zile inainte de executia finala.omu avea si actele pregatite si dosarul facut la remat.doar trebuia sa duca masina...la tabla in afara de aripa dreapta.este absolut incredibil de pastrata.
a stat 14 ani in garaj.a iesit pe strada de 3 saptamani.nu e cea din dr tabere.am dat pe ea 850 euro totul original chedere beton bord impecabil doar scaunele cam obosite itp valabil masina functonala .din pacate nu i a mea:Pe cumparata de un prieten de al meu sper sa aibe grija e ea -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th August 2025 - 02:16 PM |