![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Salutari si bine v-am gasit!
Fiind membru al BMW FORUM ROMANIA, mi-am zis " de ce nu" as putea fi si membru BMW ZONE - bineinteles cu acordul vostru. Mai multi prieteni nu strica niciodata. BMW E34 este pe langa BMW E32 si Mercedes( W124, W126) una dintre cele mai frumoase si sigure automobile si totodata un vis al tineretii mele. Cu ani si varsta am ajuns sa-mi permit fiecare din aceste modele, mai putin BMW E32 pe care sper sa-l pot cumpara in curand. O masina intretinuta si daca se poate si ieftina este greu de gasit in Romania. Masina mea am cumparat-o in 2008 din Sibiu cu aproape 3800 euro de la nepotul unui pensionar care a fost inginer de constructii si a lucrat pana in 2007 in Germania, masina ruland mai mult acolo. Ca si pensionarul, nepotul acestuia o tinea in garaj locuind la vila intr-o, zona destul de selecta a Sibiului. Dar probabil ca, criza la atins si pe acesta devreme ce mi-a vandut-o mie. Eu sunt al trei-lea proprietar pe cartea de identitate. Desi masina ma costat o suma frumusica nu a trecut mult si primii bani au si fost bagati in "fundulet-ul" ei. Ce mai, una peste alta vreo 4000 euro, fara nici o modificare la exteriorul masinii, si nu glumesc, avand in cea mai mare parte facturile doveditoare investitiilor. De 2 ani, la randul meu o tin in garaj. Rugina apropape de "0" dar daca asi avea bani i-as face o revopsire capitala. Sunt foarte multumit de ea,. Am facut impreuna peste 72k de km in conditii perfecte si in tara si in strainatate. Cutia schimba impecabil in toate modurile ei. Ulei nu consuma de loc. Iarna, pe zapada sau gheata se comporta destul de sigur. Este singura mea masina si trebuie sa merg aprope zilnic cu ea. O spal si ii dau cu ceara saptamanal. Mai nou, cam de o luna, a inceput sa tronca-ne pe partea dreapta fata - cine stie, o bucsa, un pivot, ceva...,trebuie mers la service. Cam la o saptamana dupa revelion intr-o seara pe la 22.00 incercand sa ies pe rampa am atins usor cu stinga spate peretele rampei de acces al parcarii blocului in care stau. Pe jos era polei iar administratorul blocului uitase sa dea drumul la instalatia de degivrare. Oricum zgarietura este superficiala si cred ca iese la polish. Se vede in ultimele poze deasupra aripii spate. Asta e! Dar gata cu vorba, sa va prezint fetita mea nervoasa. BMW E34 525i, Automatic, chromme packet, 271000 KM, 2500 CC - 174CP + (CIP), ALPINA trims Foarte ingrijit, fabricatie 1990- pentru CALIFORNIA USA Computer de bord OBC4, Airbag sofer, cotiera fata - spate + sertar ski Full servo, full electric, oglinzi si parbriz incalzit, oglinda retrovizoare interioara electrica si incalzita, tapiserie piele rosie ABS, discuri ventilate fata, diferential autoblocant, ACS automat si program de diferential cu alunecare limitata in mod de iarna sau(M) 5 jante aliaj BBS de 15'' cu amvelope de iarna Good Year Extra Grip trapa electrica WEBASTO pe 2 pozitii, scaune reglabile pe 4 pozitii, mp3 Panasonic + instalatie de sunet originala, faruri Hella Smoked USA cu lupa, ANGEL EYES, ceasuri plasma, duze si vas de lichid de parbriz incalzit, incuietori usi si portbagaj incalzite RK motor( radiator nou, chiuloasa + garniturii noi, termostat, distributie, fise, stergatoare, articulatii fata furtune, tampoane motor si cutie, consumabile schimbate( uleiuri si filtre), baterie noua, pompa benzina noua, parbriz nou, original,(cel vechi era destul de zgariat), regulator relanti, amortizoare spate noi. Toate piesele au facturi de cumparare si garantie de montare service Inchidere centralizata, alarma proiectoare de ceata, ornamente cromate originale toba de esapament Esapament intermediar si final nou (de 4 luni) -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 323 Joined: 4-February 11 From: BUCURESTI Member No.: 5,422 Car: E34i,E34iA,E34i,E39iA Engine: M52B20 150CP ![]() |
Sa mai stergem umpic praful prin acest topic.
O sa pun acum niste poze facute duminica trecuta dupa sambata in care ne-am revazut cu David la Circ. Modificari prea multe nu sunt, dar totusi: Intr-un final am scos acele "prize de aer" de pe capota si acele cover-uri de stropitoare de parbriz. Ce sa zic arata mult mai bine, nu ca n-as fi stiut asta dar nu stiam ce voi gasi sub ele. Spre marea mea surpriza capota era in conditii extraordinare si dupa o repriza f, f scurta de polish si ceara la mine in garaj , nici nu zici ca au fost vreodata lipite pe capota!!!. Doar intr-un loc cand sa dezlipit, sa dezlipit si cu o bucata de vopsea cam de marimea unie monede de 10 bani, poate chiar mai mica si acolo a ruginit putin capota. In rest este ok, Am vorbit deja cu cineva sa o revopsesc si ma costa cam 3,5 milioane vechi doar pentru capota cu tinichigerie cu tot. Vopseaua mi-a zis ca va iesi la fel la culoare, doar lacul va fi mai lucios dar cum eu dau mereu cu ceara pe masina si ati vazut cum luceste nu cred ca va fi mare diferenta de luciu. O va vopsi la fel ca vopseaua originala adica vopsea pe baza de polimeri si pe deasupra 2-3 starturi separate de nitrolac. Mi-am schimbat uleiul la cutia de viteze si astept cu nerabdare sa fac rost de bani sa cumpar de la magazinul lui Iorgos mult asteptatele articulatii noi.! - CA NU MAI SUPORT TRONCANEALAAAA!!!! A, era sa uit , mi-am pus folie de ceata pe proiectoare. Am vrut sa-mi pun si pe faruri sa le fac galbene dar nu dau bine cu angel eyes. Daca saptamana asta ramine cum am stabilit, joi sau sambata voi pune arcuri si amortizoare sport pe fata cu ajutorul lui Mad. O voi cobori atat de mult cat este si pe spate, deci va fi foarte low!! This post has been edited by andy_e34: Oct 5 2011, 11:20 PM -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 150 Joined: 19-October 07 Member No.: 1,223 Car: E23 Engine: M106 ![]() |
Intr-un final am scos acele "prize de aer" de pe capota si acele cover-uri de stropitoare de parbriz. ![]() Acum pune mana si pe reflectorizantele alea laterale de pe bari, fa jantele la culoarea de fabrica si scoate A-ul de pe spate... Stickerele cu Alpine le lasam la anu', cand se mai incalzeste. ![]() Incepe sa arate a E34. ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th July 2025 - 02:08 PM |