![]() |
![]() |
Guest_jaffar_* |
![]()
Post
#1
|
Guests ![]() |
sau derapaje controlate
nu e bmw, dar tehnica se aplica identic ![]() (courtesy of gabi 323i care e prea rusinos ca sa posteze ![]() link |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
QUOTE (florin83) opa.. racer in devenire? :cool: sau mai corect.. drifter :unibrow:
pai din contra, iti trebuie lsd (si ai) sa faci drifturi.. pe ciment nu cred ca o sa poti face cu a ta, no offence.. iti trebuie o parcela cu aderenta mai scazuta.. nisip, pamant, praf, zapada, ud, etc.. mm, racer nu (doar dupa ce imi pun compresor). am facut aseara un drift neintentionat. Am luat o curba prea brusc pt. viteza pe care o aveam. Asa de lunga mi s-a parut secunda aia.. ma gandeam in ce o infig.. in bordura sau in statia de tramvai. E prima oara cand imi fuge spatele din cauza vitezei prea mari cu care iau o curba. Am evitat elegant impactul cu ambele, dar nu am fost sigur ca o sa-mi reuseasca. Pasagerul din dreapta a avut instinctul sa se propteasca cu dreptul in podea, ca si cum ar fi pus frana. Ce s-ar fi intamplat? Pe asfalt ud sau inghetat pleaca imediat de spate ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd August 2025 - 04:32 PM |