![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am auzit ca se pot schimba vitezele in anumite conditii fara sa apesi pedala de ambreiaj..
ce stiti de asta? |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
eu la motocileta schimb asa, si din treapta inf in treapta superioara si invers. acuma nu mi-a spus nimeni daca e bine sau nu, pur si simplu am observat ca pot face asta cand schimbam foarte rapid si imi dadeam seama ca aproape nu am atins ambreiajul si dupa am incercat fara.ce am observat e ca e bine sa tai usor acceleratia cand faci asta altfel intra si sare din viteza. mia e o chestie, la motocilete ambreiajul este o chestie multi-disc in ulei, poate din cauza asta se poate schimba asa. si din ce am observat motorul se simtea destul de bine cand treceam in treapta superioara, la inferioara era putin mai deranjant... acuma nu stiu daca are vreo legatura, sau daca asa sunt concepute motoarele si cutiile lor, repet mie alti motociclisti nu au stiut sa-mi spuna clar edaca e bine sau nu sau asa si asa. la motocileta mai e o chestie, vitezele se schimba de la o maneta actionand in sus pt superioara si in jos pt inferioara ca un + - la steptronic, ma gandesc ca la masini pierzi ceva timp din a 2-a in a 3-a din a 4-a in a 5-a....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 8th July 2025 - 03:01 PM |