![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
as vrea sa schimb ambele tampoane de la motor,ca sunt cam turtite/borsite,inca de acu 3 ani de cand am pus motorul sus pe e12,insa mereu am amanat...parca de la o vreme trepideaza la oprire mai tare,parca e dizel,plus ca daca misc cu mana de motor/galerie nu e asa teapan...
si faza cea mai naspa,e ca atunci cand se incalzeste tare,sau e cald afara,normal ca se dilata un pic tampoanele si,mai fiind si ele turtite de vreme,cand virez,bara de conexiune freaca in buza cutiei de viteze( care stie exact intelege) pt ca ,normal,bara aia e la 1cm sa zic distanta de cutie,dar cu suportii lasati la mine uneori freaca acolo si huruie asa si am 2 alte tampoane de motor impecabile. nu am mai schimbat pana acum,nu e vb de suruburile de prindere,ca am key pe ele ![]() This post has been edited by db85amd: Jun 21 2011, 10:21 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 211 Joined: 10-November 07 From: Galati Member No.: 1,276 Car: E34, ex E12 Engine: M50 150 CP,M20 2.0 125 CP ![]() |
teoretic nu are ce sa se intample, numai sa nu pui unde are pompa de ulei butucul de lemn...si sa desfaci suportii motorului pe rand. eu am urcat motorul pe masina si ca sa il fixez cu cutia l-am tinut cu un lemn dar...statea si pe bara aia din fata(stabilizatoare cred k ii zice).
-------------------- e34 `91,520i ex: e12 `80, 520i
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th August 2025 - 02:26 AM |