![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
Cum am facut ce mi ai spus, imediat s a aprins martorul de ulei in bord! Din chestia asta reiese ca sonda e nasoala, acum eu ma gandeasc cum s a intamplat chesti asta, pur si simplu s a stricat din senin?
Cand am dat motorul jos mergea, cand l am pus nu mai e buna... Acum sa va zic si primele impresii despre motor cum merge. Pot spune ca merge EXCELENT! nu am avut niciodata o masina asa de buna dpdv tehnic, e perfecta, motorul se aude super, nici o bataie, nu nimic, nu da fum, porneste foarte usor indiferent de temperatura motorului, ac-ul baga ca un nebun imi ingheaza picioarele si mainile ![]() Acum si o impresie despre teava aia de fum in admisie de care tot vorbeam, mi se pare ca motorul trage mult mai bine in ture mici, inainte sa simti ca se duce aveam nevoie sa trec de 2000rpm, acum 1500rpm e suficient! Ce am sezisat dupa infundarea tevii EGR daca bagi piciorul un pic mai tare in ea fluiera turbina, pana acum nu fluiera, cam atat pana acum. This post has been edited by Dani88br: Jun 1 2011, 01:58 PM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:30 PM |