![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
@CRM112 daca imi poti spune si mie ce ai observat dupa ce ai anulat teava aia la 2.5tds, e cam acelasi motor, numa ca la mine e castrat de 2 pistoane....
Acum cu faza cu gazele, nu stiu ce sa va zic...nu cred ca bubuie nici un semering sau alte tampenii, presiunea in motor se face doar de la o singura chestie!!!! SEGMENTI TERMINATI, doar ei scapa compresia in baie si de acolo se ridica in tot motorul, de face tot un fum dinala alb... Panarama aia de teava(am pus si poza cu ea sa vedeti la care ma refer) doar face legatura intre galeria de evacuare si admisia motorului, gazele sunt extrem de calde, dupa 30 min de mers cu masina nu poti pune mana pe teava aia, iar daca o luam logic galeria de evacuare are legatura doar cu supapele de evacuare si nimic altceva nu e acolo, adica fumul, gazele arse! Tinand cont ca am bagat in motor segmenti, cuzineti, unele supape noi, semeringuri tot motorul, garnituri peste tot, toate de calitate zic eu, nu cred ca e cazul unei fumigene, ca doar nu ii dau avans si debit de motorina pana in momentul de nu poate sa arda cantitatea de motorina injectata, pompa de injectie e reglata la parametrii de fabrica! Astea fiind spuse o sa incerc sa astup si la admisie si la evacuare si gata, sa vad ce se mai intampla, oricum in rau nu cred ca are cum sa fie, banuiala mea, EGR asta e pus acolo de poluare, ii mai da o parte din fum in admisie sa mai arda inca o data, si nimic altceva nui scopul lui. This post has been edited by Dani88br: May 25 2011, 08:57 AM -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:30 PM |