![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 522 Joined: 6-October 07 From: Braila Member No.: 1,196 Car: e36 Engine: M41 1.7TDS 90CP ![]() |
In primul rand va salut pe toti! Iar acum sa va spun ce am patit cu a meu pisic
![]() Alaltaieri am facut un drum de BR-B toate bune si frumoasa, mi am rezolvat treburile pe acolo, masina a mers excelent, incatat de ea, etc.... La intoarcere am dat un pic in ea, dar nu de speriat, sa zic ca am mers cu motorul in 2700-2800 de ture(intre 120-130km/h,uneori un pic peste la depasiri), ajung la buzau intru in zona industriala si deodata masina incepusa sa faca vibratii asa si nu mai tragea, am urcat podu cu a 3a in podea(nu mai avea putere mai deloc) sa fac drapta spre BR, am coborat si am tras pe dreapta la 200m de pod langa pecoul ala petrom parca e. Initial am zis ca e filtrul infundat(il schimbasem de 2000-3000km MAHLE) l am dat jos, l am curatat, si cand sa dau la automat dadea sa porneasca si scoatea mult fum, mi am dat imediat seama ca a sarit de la punct! Bine ca nu am indoit supapele, ieri am demontato si intradevar distributia e naspa, am comandat deja kitul original, un camion de bani ![]() PROBLEMA E URMATOARE: pe partea stanga a motorului cand ma uit intr chiloasa si blocul motor se vede garnitura de ciloasa (asta e si normal), DAR pe garnitura se vede o pelicu subtire de ulei, iar de sus chiloasa este curata, nu are deunde sa fi venit uleiul ala ![]() Deci a mai patit cineva asa ceva, sa ii apare u pelicula de ulei intre chiloasa si bloc exact prin garnitura chiloasei ![]() This post has been edited by Dani88br: Apr 28 2011, 10:23 AM -------------------- |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
de ce s-ar face presiune in baia de ulei cu teava aia infundata? eu vad problema la fel ca dani, nu mai bagi fum in admisie, bagi doar oxigen care intretine arderea. pompa de injectie injecteaza la fel de mult combustibil la o presiune de aer anumita. daca in aerul ala e mult fum care ingreuneaza arderea, asta nu e bine. daca e mai mult oxigen, motorul merge mai bine pentru ca arderea e completa. stati linistiti, nu scapa motorul combustibil nears decat daca turbina e pe duca si nu mai are oxigen care sa intretina explozia in cilindru, ca la Dacie cand are prea multa benzina reglata din carburator. e acelasi drac, dar imbracat in alte haine si cu mai multe fire. chiar as vrea sa vad pe un ceas EGT ce temperatura au gazele cu si fara EGR conectat. pana una-alta, sunt povesti zic eu cu presiunea in baia de ulei.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 11th August 2025 - 02:27 PM |