May 14 2011, 04:16 PM
Post
#1
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 |
e vb de 735 e32
ultima kestie care imi da de cap,relanti sta la 1200-1300 rpm... la rece sta mai sus dar calda,si dupa 100km tot la 1200 sta mentionez ca nu trage aer fals pe nicaeri,verificat si paraverificat daca scot mufa de la debitmetru sta ok la 7-800 rpm dar detmetru e ok,caci am pus altul de pe 3.5 meu care mie imi sta la e23 la 7-800 si pe e32 tot asa sta la 1200 sa aibe vreo treaba throttle valve aia de pe clapeta?de pus e pus bine,ca la cea mai mica deschidere a clapetei se aude click-ul care actioneaza throttle-ul... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
|
bartro Motoras ralantiu ai verificat?
Clapeta acceleratie... May 14 2011, 08:30 PM
db85amd CITAT(bartro @ May 14 2011, 08:30 PM) Mot... May 15 2011, 12:34 AM
db85amd CITAT(db85amd @ May 15 2011, 12:34 AM) CI... May 15 2011, 09:49 PM
bartro hm..
daca sta turat, de undeva are aer..
Cand decu... May 15 2011, 09:59 PM
db85amd CITAT(bartro @ May 15 2011, 09:59 PM) hm.... May 15 2011, 10:20 PM
db85amd am tras azi mufa de la regulator relanti si moare ... May 17 2011, 09:33 PM
db85amd problema s-a rezolvat cu alt ECU,am probat de la a... May 22 2011, 06:33 PM
bartro Da, ecu era ramas pe lista daca moare cand scoti m... May 22 2011, 11:04 PM![]() ![]() |
|
Lo-Fi Version | Time is now: 3rd November 2025 - 10:50 PM |